Španjolci detaljno pregledaju

Peugeot 308 Hybrid na poligonu i koliko se dobro nosi s izazovima među čunjevima

Peugeot 308 PHEV smo i mi testirali, a cijeli test možete pročitati ovdje.

Kako je km77 ekipa testirala? U prvi prolaz, koji uvijek radimo a da vozač ne zna kako se ponaša vozilo, ušli smo na 80 km/h, što je malo više od ciljane brzine od 77 km/h. Nije prošlo bez obaranja čunjeva, ali reakcije automobila bile su uzorne, bez čudnih pokreta ili poskakivanja i malo preupravljanja…

Također treba napomenuti da je u ovom i drugim prolazima automobil izgubio malo brzine tijekom testa, što je jasan pokazatelj da su i šasija i kontrola stabilnosti vrlo dobro podešeni, piše km77.

Ali nisu sve vijesti tijekom dana bile dobre. U jednom od pokušaja u kojem su ušli pri 73 km/h i nakon što smo prošli dvije dionice omeđene čunjevima, otkazao je servo i automobil je ostao bez pomoći u njemu. Ugasili smo i upalili motor i opet je radio normalno, ali pri sljedećem pokušaju, koji je bio na većoj brzini, dogodilo se potpuno ista stvar i na istom mjestu.

S drugim vozilom, koji je bio identičan u pogledu izvedbe (motor, marka, model i veličina guma, pa čak i boje karoserije), nismo imali ovaj problem i uspjeli smo odraditi vježbu bez ikakvih zastoja.

Napravili smo najbolju vožnju pri 72 km/h, što je niska brojka u apsolutnom iznosu i očito niža od one koju smo postigli s modelom 308 iz 2017., koja nije bila manja od 82 km/h. Reakcije automobila, međutim, bile su identične onima kod prvog (pokvarenog) vozila, dakle, i dalje se odlično upravljao i nije radio probleme vozaču.

 

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj