Porsche 911 Carrera S, serije 992, oduševio na prvom testu u San Franciscu

S 450 KS, 530 Nm i automatskim mjenjačem PDK s osam stupnjeva stotku hvata za 3,9 s, a može potegnuti 314 km/h te pruža savršenu kontrolu stabilnosti i upravljanja. Kultni je ‘Elfer’ bolji nego ikad, u Zuffenhausenu otvaraju šampanjac…
Na novinarskoj prezentaciji u okolici San Francisca konačno je održano ‘vatreno krštenje’ nove edicije Porschea 911 Carrera S, serije 991. Dakle, upriličena je vožnja novog kultnog Elfera s drugim po redu ‘paketom  snage’,  450 KS iz bi-turbo bokserskog 6-cilindraša obujma 2981 ccm. Za uzbudljive performanse zaslužan je i okretni moment od 530 Nm (pazite, riječ je o turbobenzincu, ne turbodizelašu – oslobađa se od 1700 do 5000/min). Prijenos snage na stražnje kotače ostvaruhe se automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom druge generacije, interne oznake PDK 2.  Ima četiri umjesto dva radna vratila i osam stupnjeva umjesto sedam. Masa mu je 20 kg veća, ali je 30 mm kraći pa će biti mjesta za ugradnju elektromotora, u plug-in-hibridnoj verziji. Očekuje se krajem sljedeće godine, pred ljeto stiže osnovni model 911 Carrera s 385 KS i novim 7-stupanjskim ručnim mjenjačem, a model o kojem je riječ, predstavljeni 911 Carrera S, na tržište dolazi početkom 2019. Bi-turbo motor je zadržao obujam od 2981 ccm i osnovne proporcije (91 x 76,4 mm). Povećao je kompresijski omjer s 10 na 10,5 i tlakove prednabijanja, a dobio je i piezo-injektore. Prepoznatljivo, legendarno dizajnirana karoserija, osjetno prostranija i funkcionalnija smanjila je koeficijent otpora zraka sa 0,30 na 0,28.Unaprijeđen je i poluaktivan ovjes s amortizerima Bilstein promjenjive tvrdoće. Testni su vozači bili oduševljeni performansama, ležanjem, upravljivošću novog modela, što pokazuju i performanse – ubrzanje do stotke za 3,8 s i najveća brzina 314 km/h. O tome će biti još riječi, ali da je novi 911 sportski auto za istinsko uživanje, to ne treba dvojiti, koji ‘grize asfalt’ i omogućava savršenu kontrolu, čak i bez pogona 4×4, kojeg će na jesen sljedeće godine donijeti model Carrera 4. Atraktivno i ergonomski ‘skockana’ je i unutrašnjost. Osim središnjeg analognog okretomjera, svi su instrumenti digitalni i na dodirnim ekranima. Uskoro slijedi ‘leteći start’ na tržištu, ‘launch control’ već je spreman…Slike: CarPix

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo