NOVA TEHNOLOGIJA IZ ZUFFENHAUSENA

Službeno je, Porsche 911 će od ovog ljeta imati hibridnu verziju

Porsche

Porsche  najavljuje da će se koristiti tehnologija iz motosporta, pa možemo očekivati ​​vrhunske performanse. Neće biti plug-n hibrid s teškom baterijom, kao što koristi AMG

Porsche se snažno bori da zadrži kultni moderl Porsche 911 u svom klasičnom obliku, netaknut u svojim osnovnim sastojcima, a za to je također počeo proizvoditi sintetski benzin, a favorizira iznimku za sintetička goriva od 2035., kada će motori s izgaranjem biti zabranjeni u Europi, ove godine legendarni model će dobiti verziju koju će mnogi ljubitelji ovog modela ocijeniti bogohuljenjem.

Ovu činjenicu službeno JE potvrdila njemačka tvrtka, koja je prikazala svoj gust raspored novih modela i verzija za 2024. godinu.

Ponekad performansni automobili s hibridnim motorima rade na zanimljiv način, a to su pokazali Ferrari, Lamborghini, pa čak i Porsche 918, model s hibridnim sustavom baziranim na kondenzatorima, sličnim onima u motosportu, koji je imao iznimne performanse. Ponekad, kao u slučaju najnovijih hibridnih modela Mercedes-AMG, dodatne performanse su gotovo potpuno poništene puno većom težinom, a užitak u vožnji postaje puno manji zbog iste težine.

Ali Porsche 911 je tako legendarni model i izbalansiran do najsitnijih detalja, u bilo kojem motoru, da hibridna verzija može značiti jednu od dvije stvari, obje tužne za 911. Ili će ova verzija biti teška i nespretna ili će biti gadna navijačko bogohuljenje koje će izbrisati ideju da se inženjeri nikada ne usude stvoriti nesavršeni Porsche 911, ili će biti prebrz u performansama, sličan modelu Porsche 918, i učiniti mnoge druge verzije, od Porsche 911 Turbo S, nebitnim do jednostavnog Porsche 911 Carrera S, kanibalizirajući ih.

U svakom slučaju, odluka onih iz Zuffenhausena da lansiraju hibridni Porsche 911 je čvrsta, a najavili su da će se lansiranje dogoditi početkom ljeta, nedugo nakon faceliftinga modela. Porsche opet obećava da će ovaj hibridni model imati tehnologiju iz motosporta, što znači da možemo očekivati ​​vrhunske performanse. Dobra stvar kod sustava koji dolazi iz motosporta je da to neće biti plug-n hibrid i neće nositi tešku bateriju s njega, kao što je slučaj s AMG-om.

I najvjerojatnije će Porscheovi inženjeri htjeti dokazati da će znati žonglirati sa svim mogućim tužnim opcijama, tako da se provuku kroz njih, a da ne skliznu ni u jednu od njih, i završe s briljantnim proizvodom. Jer takav je i 911, zapravo, automobil za koji fizika kaže da stražnji motor i njegov raspored ne bi trebali osigurati dobru upravljivost, no već više od pola stoljeća inženjeri dokazuju da s ovim modelom mogu izigrati zakone fizike.

Dakle, to će biti jedan od onih povijesnih trenutaka za Porsche 911, veličine onoga koji se dogodio kada je model napustio zračno hlađenje svojih motora i prihvatio hlađenje tekućinom. Za mnoge obožavatelje to je bio kraj ere pravih modela 911. Ali drugi su se nastavili diviti modelu čak i nakon te velike promjene. Sada dolazi trenutak nove odlučne promjene. Ulog na plećima inženjera je ogroman. Ali svejedno, bit će to trenutak koji će uvelike promijeniti osobnost 911-ice, a za neke će podijeliti svijet na predhibridne i post-hibridni Porsche 911.

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo