3 Opcije

Porsche kupcima nudi Dakar naljepnice od preko 4.000 eura

Foto: Porsche

Porsche nudi tri ekskluzivne livreje s reli dizajnom iz 1970-ih za 911 Dakar.

Povijest relija i Porschea 911 daleko od asfaltiranih cesta započela je prije prve pobjede na reliju Pariz-Dakar 1984. Rani pohodi na istočnoafrički safari reli ’70-ih ostali su u snažnom sjećanju. Dok se stil opcijskog paketa Rallye Design za 911 Dakar uvelike oslanja na pobjednički automobil iz 1984., Porsche nudi tri ekskluzivne livreje za 911 Dakar koji ponavljaju izgled sudionika iz 1971., 1974. i 1978. na istočnoafričkom Safari reliju .

Rallye 1971: peto mjesto za poljski 911 tim
Ovaj događaj odveo je sudionike više od 5000 km kroz savanu, pustinjsko šipražje i visoravni Kenije i smatra se jednim od najtežih relija na svijetu. Porsche je prvi put prihvatio izazov s radničkim timom 1971. Izvana, modificirani modeli 911 S mogli su se prepoznati samo po jednostavnim crnim naljepnicama na poklopcu motora, prednjim blatobranima i vratima.

Set naljepnica Rallye 1971 za 911 Dakar preispituje ovaj dizajn i dodaje natjecateljski broj 19, koji je pripadao najuspješnijem 911 u ovom reliju – automobilu koji je bio peti 1971. godine, a koji su vozili poljski vozači Sobiesław Zasada i Marian Bień. Set naljepnica dostupan je za 4165 eura.

Rallye 1974: Björn Waldegård ulazi u borbu
East African Safari Rally imao je nevjerojatno duge etape – 1974. godine utrka je bila podijeljena u tri dionice od 1450 do 2019 kilometara, koje su timovi morali prevaliti u samo pet dana. Od 99 prijavljenih automobila, samo 16 je stiglo do cilja. Švedski rally prvak Björn Waldegård, koji je već dvaput pobijedio na Rallye Monte Carlo u Porscheu, dugo je držao vodstvo zajedno sa suvozačem Hansom Thorszeliusom u 911 Carrera 2.7 RS i započeo treću dionicu s 36 minuta zaostatka za drugo mjesto. Ali oštećena poluga koštala ga je 72 minute, a na kraju je Waldegård ostao na drugom mjestu.

Obilježje naljepnica glavnog sponzora bile su plave pruge koje su pratile bočne linije inače bijelog automobila. Trenutačni omot prati navedenu grafiku, iako s užim prugama i pojačanim Porsche logom na donjim rubovima vrata. Komplet naljepnica Rallye 1974 dostupan je za 4165 eura.

Rally 1978: legendarni trkaći dizajn
Björn Waldegård nije bio gotov. S jednim od dva automobila 911 SC Grupe 4 izrađenih po narudžbi za tu svrhu, Šveđanin je ponovno pokušao u Keniji i brzo pokazao konkurenciji da je spreman na pobjedu. Na kraju, istočnoafrički Safari Rally opet se pokazao podmuklim: poluga, amortizer, pogonska osovina – Waldegårdov Porsche pretrpio je previše štete, u nekim slučajevima daleko od pomoći. Brzi Šveđanin morao se zadovoljiti četvrtim mjestom, dok je južnoafrički dvojac Vic Preston Jr. i John Lyall zauzeo drugo mjesto.

Sponzorske naljepnice sastojale su se od valovitih površina u narančastoj te svijetlo i tamno sivoj boji, poznatih diljem svijeta zahvaljujući aktivnostima Martini Racing Teama osnovanog 1958. Porscheovi dizajneri ponovno su s poštovanjem reinterpretirali povijesne naljepnice. Natjecateljski broj 14 na vratima bio je onaj drugoplasiranog Vica Prestona Jr. Komplet naljepnica Rallye 1978 dostupan je za 5950 eura.

Svi setovi naljepnica mogu se naručiti tvornički putem Porsche Exclusive Manufaktur. Kompleti naljepnica Rallye 1971 i Rallye 1974 također se mogu naručiti kasnije putem Porsche Tequipmenta u Porsche centrima.

Foto: Porsche

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo