Porsche Macan (2024.) donosi nam odgovor zašto je tako učinkovit na punjaču

Foto: Porsche

Razvoj potpuno električnog modela Macana fokusiran je na jednu stvar, besprijekornu integraciju u svakodnevnu vožnju.

Proces punjenja novog potpuno električnog Macana najbolje se opisuje kao simbioza jednostavnosti i brzine, s nepokolebljivim fokusom na besprijekornu integraciju punjenja u svakodnevni rad. Poput Taycana, Macan ima stalne sinkrone električne motore (PSM) i 800-voltnu tehnologiju, koja ne samo da pridonosi visokim performansama, već također ima za cilj optimizirati vrijeme punjenja. “Viši napon poboljšava performanse punjenja i smanjuje gubitke, dok održava nižu težinu u vozilu,” objašnjava Tomas Gajdos, voditelj projekta energetskog sustava za seriju Macan.

Novi Macan je prvi Porsche koji je razvijen na temelju Premium Platform Electric (PPE) razvijene u suradnji s Audijem. Budući da sportski automobil postiže kapacitet punjenja do 270 kW. U optimalnim uvjetima njegova se baterija stoga može brzo napuniti od 10 do 80 posto za oko 21 minutu.

Bankovno punjenje dolazi u obzir ako odabrana stanica radi s tehnologijom od 400 volti, s inteligentnim softverom koji učinkovito dijeli bateriju od 800 volti u dvije baterije s istim naponom zahvaljujući ugrađenim visokonaponskim separatorima. Obje baterije tada se mogu puniti u isto vrijeme s do 135 kW na 400-voltnoj stanici za punjenje bez dodatnog HV pojačivača, što Macan čini kompatibilnim sa stanicama za punjenje diljem svijeta i podržava da ga korisnici mogu koristiti što je moguće učinkovitije. . Razvijena posebno za performanse i učinkovitost, sama baterija sadrži ćelije koje nude optimalnu ravnotežu između gustoće snage, sadržaja energije, održivosti i vijeka trajanja. Ovo je dodatno podržano visoko razvijenim toplinskim upravljanjem koje regulira temperaturu baterije radi optimizacije performansi. Cirkulacija stoga osigurava potrebno hlađenje kada temperature porastu, dok se u hladnijim mjesecima visokonaponske komponente kao što je baterija mogu zagrijati prema potrebi integriranjem visokonaponskog grijača.

“Kao rezultat toga, temperatura baterije uvijek ostaje unutar optimalnog raspona, bilo da je vozilo na cesti ili u modu brzog punjenja”, kaže Gajdos. Porsche Charging Planner, funkcija integrirana u navigacijski sustav, može dovesti bateriju na optimalnu temperaturu prije punjenja, uzimajući u obzir različite aspekte kao što su profil rute, trenutna razina potrošnje vozila i očekivane performanse stanice za punjenje.

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo