K2K AVANTURA

Porsche Taycan u Indiji na izletu dugom 4.000 km

Na vrhu popisa za mnoge automobilske entuzijaste u Indiji je K2K (od Kašmir do Kannyakumari), dojmljiva vožnja duga 4000 kilometara od Kašmira na sjeveru do Kanniyakumarija na jugu, po raznolikom i zahtjevnom terenu u često nepredvidivim uvjetima. Nakon predstavljanja Taycana Indiji, skupina novinara odvažila se na ovaj izazov…

K2k je nevjerojatan pothvat svakom automobilu, a čak i za najiskusnije lokalne vozače, ideja o suočavanju s zloglasnom rutom u električnom modelu bila bi nezamisliva. Avantura je krenula tijekom kolovoza kada je mali tim novinara iz Autocar India odlučio obilježiti 23. godišnjicu časopisa korištenjem potpuno standardnog Porsche Taycana za vožnju na ruti K2K, dokumentirajući putovanje u stvarnom vremenu putem društvenih medija. Taycan je lansiran u zemlji prije manje od godinu dana, tako da je ovo također bila prilika za Porsche da pomogne povećati svoju vidljivost i veću svijest o elektrifikaciji diljem Indije.

“Električni automobil je, relativno govoreći, još uvijek prilično nov način prijevoza u Indiji”, objašnjava Gavin D’souza, Autocar digitalni urednik i jedan od četiri člana osoblja koji su odradili ovu kilometražu. “Mnogi ljudi su zbog toga uzbuđeni i pomalo uplašeni, a naravno da im je najveći strah domet. Stoga smo krenuli dokazati da uz malo planiranja i predviđanja možete prijeći više od 4000 km u električnom automobilu. I naravno, Taycan je dodao malo dinamike. Ako vozite K2K u električnom automobilu, zašto to ne biste učinili u onom koji je uzbudljiv?”

Pažljivo planirajući svoju rutu i koristeći aplikaciju za punjenje koju pokreće zajednica, tim je uspio iscrtati stazu koja će ih voditi kroz 10 država i široku paletu topografije, s mješavinom planina, visoravni, pustinja i gradova koji bacaju sve zamislive prepreke kod Taycana i njegovih vozača.

Foto: Porsche

“Kako smo se približavali Mumbaiju, izazov je odjednom postao sve stvarniji,” prisjeća se pomoćnik urednika Jay Patil, “ceste su odnijele monsuni. Srećom, svi modeli Taycana u Indiji opremljeni su Smartliftom i to nas je spasilo u nekoliko navrata. U Punjabu je čak prošao kroz vodu koja je bila iznad razine vrata, zbog čega smo se brinuli u električnom automobilu, ali Taycan je sve podnio.”

Nikhil Bhatia, drugi pomoćnik urednika videa Autocar India, vozio je posljednju dionicu i nije bio siguran što očekivati ​​kada mu je uručen automobil. “Čuo sam mnogo zabrinjavajućih priča o cestama i uvjetima, a zapravo sam imao sreće s nekim od najboljih cesta na putovanju i uživao sam. Očekivali smo da će se Taycan dobro nositi i očekivali smo da će biti brz. Ono što nismo očekivali jest da će biti tako “prijateljski nastrojen prema Indiji”. To je bio jedan od velikih zaključaka vožnje. Taycan je stvarno prošao kroz pakao, ali uspio je doći do kraja na cestama na kojima bi se čak i Cayenne osjećao kao da nije na svom terenu!”

Foto: Porsche

Za cijelo putovanje timu Autocara trebalo je dva tjedna, uključujući dvodnevno zaustavljanje u Mumbaiju i izgubljeni dan na samom početku nakon klizišta koje je odnijelo značajan dio autoceste. Ali sat nikada nije bio glavna stvar, kao što D’souza objašnjava: “Ovo nije bila utrka s vremenom i to je bilo dobro. Uživali smo u automobilu i uživali smo u putovanju. I nikad nisam mislio da ću ovo reći, ali stvarno sam uživao u učinkovitosti Taycana.”

Drugi cilj putovanja bio je izmjeriti reakcije diljem zemlje na još uvijek nepoznati Taycan, nešto što se pokazalo univerzalno pozitivnim od sela do gradova i kod ljudi svih dobi. “Bilo je različitih odgovora ovisno o tome gdje smo bili”, nastavlja D’souza. “U nekim manjim gradovima i ruralnim područjima Porsche bilo koje vrste bio je pravo iznenađenje, a kamoli onaj u Frozen Blue Metallic boji.

Zapravo, način na koji je Taycan dočekan diljem Indije pokazao se kao jedan od vrhunaca putovanja za tim, kao što Bhatia objašnjava: „Na svakom zaustavljanju bilo je tako lijepo vidjeti ljude kako dolaze i poziraju s automobilom, radost na licima. To je nešto što ostaje u vama, jer se sjećate sebe kao klinca kada ste vidjeli svoj prvi Porsche. I bilo je lijepo to ponovno doživjeti s druge strane vjetrobrana!”.

Taycan je cijelom rutom pratilo potpuno opremljeno vozilo za podršku, koje je vozio ispitivač Rahul Kakar. Međutim, niti jednom pomoć nije bila potrebna. “Cijelo sam vrijeme bio u automobilu za podršku,” kaže Kakar, “i bilo je sjajno gledati kako je Taycan uspio proći sve te prometnice koje je potpuno odnijela voda.

I tog posljednjeg dana, kad smo stigli u Kanniyakumari, bilo je čarobno, jer je cesta okružena vjetroturbinama. Stoga je vidjeti Taycana kako prolazi tamo bilo gotovo ceremonijalno.”

Foto: Porsche

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo