carvertical prolazi facelift

Poznata platforma za provjeru vozila ide u rebranding

2022. carVertical je proveo opsežno istraživanje o potrebama i motivaciji svojih kupaca. Sve veći interes publike doveo je do nekih novosti i unutar platforme.

Nakon godinu dana različitih dubinskih analiza i rada s raznim stručnjacima, odlučili smo učiniti naš proizvod privlačnijim uobičajenoj publici i redovitim vozačima koji nisu baš upućeni u tehnologiju.

Osim toga, odlučili su se fokusirati ne samo na kupce automobila korisnika, već i na prodavače i vlasnike vozila. Novo lansiranje donosi:

  • Osvježeni identitet brenda – novi logo, nove maskote, svjetlije boje.
  • Potpuno obnovljeno izvješće o povijesti vozila. Bit će razumljiviji i privlačniji različitim vrstama korisnika, ne samo automobilskoj publici. Na primjer, novo će izvješće sadržavati više objašnjenja o zapisima podataka te informativne grafike i savjete.
  • Obnovljena iOS i Android aplikacija.
  • Redizajniran blog koji nudi korisne savjete i sadržaj vođen stručnjacima. Novi blog sadržavat će infografike i video vodiče koji će pozicionirati carVertical kao glavni alat za sve što se tiče automobila.

Od početka carVerticala radili smo na tome da tržište rabljenih vozila učinimo ugodnijim za sve. Sada pravimo veliki korak naprijed kako bismo osigurali da prednosti korištenja podataka o automobilima budu dostupne još većem broju ljudi.

Predstavljaju hrabar i svjež novi izgled, mnogo uzbudljivih novosti o proizvodima i viziju budućnosti. Veći dio prošle godine proveli su upoznavajući korisnike, a informacije koje smo saznali pretvorili smo u rebranding kampanju koja počinje 17. svibnja.

Evo koje su novosti pripremili:

Zanimljivi likovi – duo pomagača spreman pomoći u rješavanju bilo kakvih problema s automobilom.
Potpuno izmijenjeno izvješće o povijesti vozila.
iOS i android aplikacija, redizajnirana iz temelja.
Više stručnih sadržaja koji će ti pomoći odabrati, održavati i prodati vozila.
Pogledajmo detaljnije što se promijenilo.

Autor

Preporučeni sadržaj