Predstavljen novi Audi TT RS, eksplozivna naprava iz Ingolstadta probudit će sva osjetila

Odmah je dostupan u coupé i roadster verziji, uz novi prednji kraj i redizajniran stražnji spojler, donosi i poznati peterocilindrični motor: 2.5 TFSI od 400 KS
Audi Sport je „izbrusio“ top model TT serije: uz još dinamičniji izgled, novi TT RS samouvjereno pokazuje što ima za ponuditi. Njegov peterocilindrični motor razvija snagu od 400 KS, popraćenu nepogrešivim zvukom motora s pet cilindara. Izvedbe coupé i Roadster bit će dostupne u salonima u Njemačkoj od proljeća 2019, a nešto kasnije i u Hrvatskoj.„Novi TT RS je u apsolutno vrhunskoj formi i kao dobro pripremljeni sportaš još više prikazuje koliko snage leži ispod njegove mišićave vanjštine,“ kaže Michael-Julius Renz, izvršni direktor tvrtke Audi Sport GmbH. Oliver Hoffmann, tehnički direktor tvrtke Audi Sport GmbH, dodaje: „Izvanredne performanse su postignute malom masom, maksimalnim atletski namještenim ovjesom i našim nagrađivanim peterocilindričnim motorom. Ovaj 2.5 TFSI motor devetu godinu zaredom dobitnik je cijenjene nagrade Međunarodni motor godine.”Dinamični izgled i odlučne namjereTT RS nikada nije bio ovako mišićav. Potpuno redizajnirani prednji kraj i istaknuti stražnji kraj pružaju mu dinamičan izgled. Logotip quattro u mat titan boji postavljen je u donji dio sjajno crne rešetke unutar mat crne Singleframe maske. Poprečni otvori za zrak, koji su još uvećani, podijeljeni su okomitim trakama iznutra i izvana. Za hlađenje postoje dodatni hladnjaci iza tipične RS saćaste prednje maske. Poprečni otvori za zrak, koji se produžuju skoro do otvora prednjih kotača, čine da TT RS izgleda jako široko.Kontinuirani prednji spojler, koji je oštro odrezan na krajevima, snažno povlači prednji donji spojler prema dolje, pružajući automobilu njegov prepoznatljivi moto sportom inspirirani izgled. Vrh spojlera je standardno obojan u boju karoserije, ali je dostupan i u imitaciji mat aluminija ili u sjajnoj crnoj boji. RS model ima sjajni crni umetak u novo dizajniranim bočnim pragovima. Pokrovi vanjskih zrcala dostupni su u boji karoserije, imitaciji mat aluminija, sjajnoj crnoj boji i od karbonskih vlakana.Sa stražnje strane pogled privlači novodizajnirani fiksni stražnji spojler s bočnim krilcima. Kao dio aerodinamičnog koncepta, podržava tipične RS performanse i učinkovitost. Tu su okomiti dizajnerski elementi s obje strane iznad novog RS specifičnog difuzora. Dvije velike ovalne ispušne cijevi daju tipični RS završni izgled.LED prednja svjetla dio su standardne opreme. Opcijska Matrix LED prednja svjetla inteligentno i jako fleksibilno reguliraju duga svjetla. Opcijska Matrix OLED svjetla za vožnju u nazad sa 3D dizajnom raspršuju svoju intenzivnu svjetlost uz ekstremnu homogenost i preciznost. Kada se uključi paljenje, OLED svjetla za vožnju unazad emitiraju spektakularnu svjetlost. U unutrašnjosti, tu je nova crvena oznaka 12 sati na upravljaču. Novi TT RS dostupan je u osam različitih boja, uključujući novu za RS model specifičnu boju Kyalami zelenu i nove boje Pulse narančastu i Turbo plavu. Na zahtjev, mat aluminij i sjajno crni stilski paketi ističu prednji i stražnji spojler. Sjajno crni stilski paket uključuje Audi prstene i kao opciju TT RS logotip u crnoj boji na prednjem i stražnjem kraju vozila. Krov od tkanine modela TT RS Roadster je crne boje. Audi exclusive program nudi razne dodatne mogućnosti individualizacije.Nagrađivane performanse: famozni pet cilindara, za potpuni doživljaj 2.5 TFSI sklopaPet cilindara, snaga od 294 kW (400 KS), okretni moment od 480 Nm, quattro pogon na sve kotače – Audi TT RS impresionira unutrašnjim vrijednostima i nudi izvanredne vozne performanse. Izvedba coupé ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 3,7 sekundi. Glazbena podloga osigurana je tipičnim zvukom petorocilindraša: 1-2-4-5-3. Zbog ove sekvence paljenja, ono se izmjenjuje između susjednih cilindara i onih koji su odvojeni. Ovaj jedinstveni ritam je glazba za uši mnogih zaljubljenika u konjske snage.Izvršni direktor tvrtke Audi Sport Michael-Julius Renz: „TT RS više nego ikad pokazuje snagu.“Prošle godine, tvrtka Audi Sport dobila je cijenjenu nagradu Međunarodni motor godine za motor 2.5 TFSI i to deveti put zaredom. Ovaj turbo motor snagu razvija iz zapremine od 2.480 cm3. Maksimalni okretni moment motora od 480 Nm dostupan je u rasponu okretaja između 1.950 i 5.850 o/min. Maksimalna brzina je elektronski ograničena na 250 km/h ili opcijski na 280 km/h.Snaga peterocilindričnog motora se prenosi preko 7-stupanjskog S tronic mjenjača na quattro stalni pogon na sve kotače koji snagu raspodjeljuje prema potrebi između osovina preko višeslojne spojke. Kontrola okretnog momenta u odnosu na individualne kotače čini da upravljanje bude još agilnije i sigurnije. Vozač može koristiti Audi drive select sustav upravljanja dinamikom kako bi utjecao na quattro pogon i druge komponente kao što su sustav upravljanja, S tronic mjenjač te karakteristike motora. Četiri dostupna režima rada su comfort, auto, dynamic, i individual.Niska masa (1.450 kg, TT RS Coupé bez vozača) i konzistentno sportski ovjes osiguravaju osnovne preduvjete za izvrsno upravljanje Audija TT RS. Progresivni sustav upravljanja,specifično prilagođen modelu RS, osigurava bliski kontakt s cestom. Na prednjoj osovini, ventilirani i perforirani čelični diskovi nalaze se iza 19 ili 20-inčnih kotača. Čeljusti kočnica su standardno obojane u crnu boju, ali kao opcija dostupne su u crvenoj boji. Kao opcija, RS sport ovjes dostupan je s prilagodljivim ovjesom s Audi magnetic ride tehnologijom. Njihova tehnologija kontrole također je integrirana u Audi drive select sustav dinamičnog upravljanja.Unutrašnjost inspirirana detaljimaKontrole i zaslon u novom TT RS u potpunosti su fokusirani na vozača. Sportski karakter ovog 2+2 modela ističu RS sportska sjedala s uzrokom roba od Alcantare ili opcijski sa saćastim uzorkom na presvlakama od fine Nappa kože, kao i RS logotipi na sjedalima, upravljaču, pragovima vrata i ručici mjenjača. Specijalni RS prikazi na standardnom Audijevom virtualnom kokpitu s 12,3-inčnim zaslonom, pružaju informacije o tlaku u gumama, momentu i G silama. U ručnom režimu rada mjenjača, indikator vozača upozorava da prebaci u viši stupanj kada se dosegne maksimalan broj okretaja motora. Dodatno na multifunkcijske tipke, RS sportski kožni upravljač s polugama mjenjača uključuje dvije satelitske kontrole za pokretanje/gašenje motora kao i za upravljanje Audi drive select sustavom dinamičnog upravljanja.Novi RS dizajnerski paket ubacuje crvene ili plave detalje na ventilacijske otvore, sigurnosne pojaseve i podne prostirke s RS logotipom. Prošireni RS dizajnerski paket ujedno nudi kontrastne dizajnerske elemente za sjedala i središnju konzolu.Audi nudi i mnoštvo informacijsko-zabavnih značajki. Opcije uključuju MMI navigation plus s MMI touch sučeljem uključujući slobodno traženje teksta i kontrolu prirodnim glasom. Kao i Wi-Fi spojnu točku i Audi connect online modul. Online usluge dolaze u vozilo preko brze LTE veze. Audijevo sučelje za pametne telefone povezuje pametne telefone s modelom TT RS i sadržaje može prenositi na Audijev virtualni kokpit preko USB priključka. Bang & Olufsen audio sustav omogućuje izvrsno audio iskustvo unutar kabine sa snagom od 680 W.Cijena Audi TT RS izvedbe za sada još uvijek nije poznata.

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo