Predstavljen novi Ford Focus ST, ubojica Golfa GTI majstor je za svakodnevne vožnje i track day izazove

Hot hatch u pratnji 2.3-litrenog Ecoboosta ispaljuje 280 KS i 420 Nm, dok će za one racionalnije odmah biti dostupni i dizelski sportaš od 190 KS!
Novi Ford Focus ST nije običan automobil. Razvijen od strane Ford Performance, pruža užitak uzbudljivog ‘hatchbacka’ u elegantnom, udobnom i praktičnom obiteljskom automobilu.Potpuno novi Focus ST temelji se na poznatoj dinamičnosti ove marke, a koja nije zaobišla ni četvrtu generaciju Focusa. Nova linija motora stvara do 12 % veću snagu i 17 % više okretnog momenta u usporedbi s prethodnom generacijom Focus ST. Fordov 280 KS snažni 2,3-litarski EcoBoost benzinski turbak i 190 KS iz dizelsko 2,0-litrenog EcoBlue sklopa, isporučuju široki raspon snage i okretnog momenta.Atraktivni kompakt, prvi je Ford s  elektronički ograničenim kliznim diferencijalom, tako da je još uvjerljiviji u prianjanju i stabilnost. Vozilo s pogonom na prednjim kotačima dodatno poboljšava skretanje i stabilnost novog Focus ST.Nova generacija Fordovog 2,3-litarskog EcoBoost donosi potpuno aluminijski motor, te je najmoćniji ikad ugrađeni za Focus ST. Koristeći naprednu tehnologiju turbopunjenja za isporuku 280 KS snage pri 5.500 okretaja u minuti i 420 Nm okretnog momenta od 3.000 o / min do 4.000 okretaja u minuti, to je ujedno i najelastičniji sklop, koji će omogućit ubrzanja manje od 6 sekunde do 100 km/h.Za još bolji doživljaj Focus ST će ponudit Sport i Track program rada. Istovremeno, Fordov 2.0-litreni EcoBlue najsnažniji je dizelski motor ikada ugrađen u neki Ford Focus model, a pričamo o 190 KS!Pojačani su čelični klipovi za manje širenje pri visokim temperaturama. Koliko je sve napredovalo, najbolje govori kako novi dizelski snagator nudi dvostruko više okretnog momenta, od 2,0-litrenog Duratec ST benzinskog motora prve generacije – Focus ST170.Za uvjerljive vozne performanse brinu i kočnice, koje brzi ST ukopavaju na mjesto. Za to brinu diskovi promjera 330 sprijeda i 302 mm straga, koji se naziru iza atraktivnih 19 colnih kotača.Interijer je dobio prepoznatljiva ST obilježja, a posebno su zanimljiva profilirana sjedala. Nema sumnje, budući vlasnici će uživati u ‘daily’ automobilu, koji će svoju dvoličnu drugu stranu pokazati kada se pojavi na nekoj stazi i track day eventu.ST izvedba očekuje se na ljeto…

Komentari