Prodaja Maseratija u drugom kvartalu smanjena za čak 41 posto

Kultna tvrtka iz Bologne u prvoj je polovici 2018. isporučila 17.200 vozila, za lošiji rezultat kriv 69-postotni pad u Kini
Iako je u drugom kvartalu 2018. prodaja Maseratija smanjena za čak 41% u odnosu na isti period prethodne godine, novi šef Fiat-Chrysler grupacije, Michael Manley, uvjeren je kako će talijanski proizvođač luksuznih sportskih automobila izaći iz krize u kojoj se nalazi. Glavni razlog za tako slabašne poslovne rezultate u periodu od travnja pa do lipnja je veliki pad prodaje na pojedinačno najvećem tržištu automobila na svijetu, i to u Kini, gdje je u drugom tromjesečju 2018. isporučeno 69% manje vozila nego u isto vrijeme u 2017. Pad je, međutim, zabilježen i u Sjevernoj Americi (22%), dok je u Europi, Bliskom istoku i Africi zainteresiranost za Maseratijeve automobile je smanjena za 23 posto.


Komentari

loading...