Ralica iz snova, Mercedes-Benz Arocs u Švedskoj doslovno jede snijeg

Na dalekom sjeveru Europe ceste su pod posebnim povećalom, ali i pod prismotrom brojnih snježni službi…
Kada se tijekom zimskih dana u Švedskoj putevi moraju čuvati od snijega i leda, ništa drugo vam ne preostaje nego aktivirati tešku mehanizaciju. Jedan od takvih je i Jonas Vykander, koji s prvim pahuljama snijega stupa u akciju. Naš glavni akter u ovoj priči Jonas vozi Arocs 3258 8×4. Od listopada do svibnja, on je uvijek u pripravnosti i u fokusu uvijek ima otvorene ceste sjeverozapadno od Årea, u središnjoj Švedskoj. Njegov Arcos opremljen je provjerenim sklopom iz OM 473 serije, s izlazom snagom od 425 kW.Arocs s prednje montiranom ralicom vozi oko 9o-ak km u smjeru Norveške prije povratka u suprotnom smjeru. Kamion je također opremljen s odvojenim bočnm krilom ralice, visine oko 1,80 m. Osim toga, treća ralica nalazi se ispod vozila. Kamion uvijek vozi samo nekoliko centimetara od ruba ceste, za maksimalnu efikasnost čišćenja kolnika.Da bi dovršio svoju rutu, Jonasu Vykanderu treba oko četiri sata i kao takav uslijed najvećih padalina mora biti spreman odraditi punu smjenu od 24 sata, naravno s još dva vozača. U brojkama, to znači i dnevno više od 1000 km na snijegu.Imajući to u vidu, pouzdanost je apsolutno nužna – pogotovo s obzirom na činjenicu da su vozači često prepušteni sami sebi. Na čak 40 % dionice nemamo signala, tako da ne možemo računati ni na telefon. “Zahvaljujući svojoj pouzdanosti, Arocs omogućuje rad bez problema”, kaže Vykander. Pri tome nije zaboravio napomenuti “Osim toga, u usporedbi s prethodnikom, potrošnja se drastično smanjila.”I za kraj ne smijemo zaboraviti veliku Vykanderovu potporu i stalnog pratitelja. U Arocsu mu društvo pravi vjerni pas Saika.

Komentari