Redizajnirani Hyundai i20 ukida dizelaše i vraća se u vrh B-segmenta

Uz LED svjetlosne elemente, bogatiju opremu i ‘up-to-date’ infotainment, glavni je adut ‘izbrušeni’ 3-cilindarski turbobenzinac 1.0 T-GDI sa 100 i 120 KS, poji dobiva automatski mjenjač s dvostrukom spojkom i sedam stupnjeva…

Afera ‘Diesegate’ ipak je izazvala tektonski poremećaj na tržištu, uz opredjeljenje najrazvijenijih tržišta prema turbobenzincima. Zbog toga Hyundai i20 druge generacije, na kraju četvrte tržište godine, prolazi tretman redizajna, po, više-manje, provjerenoj formuli, koju koriste svi u branši.

Dolaze novi svjetlosni elementi, s dominantnom LED-tehnologijom, obogaćena oprema i ti-tech infotainment. No, korejski adut B-segmenta se odrekao vrlo dobrog (da ne napišemo izvrsnog) turbodizelaša 1.4 CRDI/90 KS i, nešto manje traženo frktavog 3-cilindarskog 1.1 CRDI/75 KS.

Glavni adut (p)ostaje 3-cilindarski turbobenzinac s  direktnim ubrizgavanjem 1.0 T-Gdi sa 100 i 120 KS. Snaga se nije mijenjala, ali je dobio filtar krutih čestica te je već sad prilagođen ekološkim normama EU6d temp, koje stupaju na snagu 2019.

Unaprijeđen sustav Stap-Stop preko integriranog sklopa starter-generator ISG (Integrated Starter Generator) poboljšavaju se performanse te za 4 do 6 posto smanjuje potrošnja goriva i emisija CO2.

Prosječni kupci ipak ne trebaju brinuti da će u ponudi biti samo hi-tech, dakle i  ne baš jeftine verzije. U baznoj ponudi ostaje provjereni 4-cilindarski atmosferac 1,25 sa 75 i 82 KS. Uz taj motor i slabiji 1.0 T-GDi ide 5-stupanjski ručni mjenjač, a snažniji je dostupan sa 6-stupanjskim ručnim i automatskim s dvostrukom spojkom i sedam stupnjeva.

Tržišne adute pojačava 5-godišnja garancija bez ograničenja kilometraže. Prvi se primjerci, bez značajnijih korekcija cijena (ako se uspoređuje za sličnu opremu i motorizaciju). Paralelno, na isti način, redizajnirana je i crossoverska verzija i20 Active. To redizajniranom Hyundaiju i20 obećava povratak u prvi plan.


Komentari

loading...