Renault lansira Advanced Battery Storage, najveći stacionarni sustav za pohranu energije u automobilskim baterijama

Sustav snage 70 MW i kapacitet 60 MWh, napravljen isključivo od baterija iz električnih vozila, postavljen na nekoliko lokacija u Francuskoj i Njemačkoj, olakšat će integraciju energije iz obnovljivih izvora u električne mreže
Grupa Renault, vodeći europski proizvođač u segmentu električne mobilnosti, danas je predstavio Advanced Battery Storage, stacionarni sustav pohrane energije. Zahvaljujući kapacitetu od najmanje 60 MWh bit će najveći sustav te vrste u Europi. Prva postrojenja izgradit će se početkom 2019., na tri lokacije u Francuskoj i Njemačkoj: u Renaultovim tvornicama u Douaiju i Cléonu te u tvornici u Sjevernoj Rajni-Vestfaliji koja je nekad radila na ugljen.Pohranom energije u 2000 baterija iz električnih vozila kapacitet će se postupno povećavati. U toj fazi sustav će dostići, a vjerojatno i premašiti 60 MWh, što je jednako potrošnji energije 5000 kućanstava u jednome danu. Svrha je tog sustava uravnotežiti razliku između potrošnje električne energije i proizvodnje u određenom trenutku, kako bi se povećao udio obnovljivih izvora energije u ukupnom energetskom miksu. To znači održavanje ravnoteže između ponude i potražnje energetske mreže integracijom različitih izvora energije s prilagodljivim proizvodnim kapacitetima. Čak i najmanja razlika između potrošnje i proizvodnje može prouzročiti smetnje koje ugrožavaju stabilnost lokalne frekvencije (50 Hz). – Naše rješenje za stacionarnu pohranu neutralizirat će te razlike: ono isporučuje pohranjenu energiju do mjesta u kojem je u tom trenutku zabilježena neravnoteža u mreži kako bi smanjio te utjecaje,izjavio je Nicolas Schottey, direktor programa. Održavanjem ravnoteže mreže stacionarni sustav pohrane učinit će izvore energije koji ne onečišćuju mnogo privlačnijim s gospodarskog stajališta. Stacionarni sustav pohrane izrađen je od baterija električnih vozila smještenih u spremnike. Sustav upotrebljava rabljene baterije, ali i nove baterije namijenjene za uobičajene zamjene predviđene u okviru post-prodajnih aktivnosti.- Ovaj jedinstveni sklop omogućit će sustavu Advanced Battery Storage da u bilo kojem trenutku proizvede ili pohrani čak 70 MW snage energije. Tako velika snaga u kombinaciji s velikim kapacitetom omogućit će učinkovitu reakciju na sve veće fluktuacije u mreži, rekao je Nicolas Schottey. Kao pionir i vodeći proizvođač u području električne mobilnosti u Europi, Grupa Renault nadilazi svoju ulogu proizvođača vozila kako bi, uz pomoć svojih partnera, postala važan igrač upametnim električnim i energetskim eko sustavima. U okviru programa Advanced Battery Storage grupa Renault udružila je snage s nekoliko sudionika, uključujući društva La Banque des Territoires, Mitsui Group, Demeter (kroz fond za ekološku modernizaciju sustava prijevoza) i The Mobility House.Pametno punjenje prilagođava punjenje vozila potrebama korisnika i količini električne energije dostupnoj u mreži. Maksimalna snaga punjenja moguća je dok ponuda električne energije nadmašuje potražnju, posebice u vršnim fazama proizvodnje energije iz obnovljivih izvora. Punjenje se zaustavlja kad potražnja za električnom energijom nadmašuje ponudu mreže i tako optimizira ponudu energije iz lokalnih obnovljivih izvora.Dvosmjerno punjenje vozilima omogućuje punjenje električne mreže energijom tijekom vršnih opterećenja. Osim što ih se pametno puni, vozila će tako poslužiti i kao privremene jedinice za pohranu energije. Jednom kadaviše ne budu prikladne za uporabu u automobilima, baterije električnih vozila i dalje mogu pohranjivati velike količine energije. Renault je pronašao način da iskoristi tu energiju u manje zahtjevnim situacijama, ponajprije za stacionarnu pohranu energije. Udahnuvši novi život baterijama, Renault danas može obuhvatiti čitav spektar potreba pohrane energije, od domova do poslovnih zgrada, tvornica, škola i stambenih blokova, pa čak i punjenja električnih automobila.

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo