Renault Megane R.S. Trophy-R, kralj staza nije baš ljubitelj Autobahna?

Posebna izvedba francuskog hot hatcha pokazala je koliko ‘vatre’ ima u svojih 300 KS, pogledajte video i recite nam je li ispunio očekivanja…

Francuski ultimativni model našao se u rukama poznatog nizozemskog vlogera AutoTopNl. Nagazio je papučicu gasa do kraja po Autobahnu, pa smo se još jednom mogli uvjeriti u sposobnosti ovog modela.

Već smo pisali o brojnim rekordima koje je postavio. Kao što znate, Megane R.S. Trophy-R najnovije je poglavlje priče koja je započela prije 15 godina, u kojem se nastavlja uspjeh slavnih prethodnika, postavljaju novi rekordi kruga, u klasi serijskih automobila s prednjim pogonom te kojim se odaje počast Renault Sport diviziji te njenoj predanosti izazovima i performansama.

Novi Mégane R.S. Trophy-R najučinkovitiji je serijski automobil koji je Renault ikad proizveo. U usporedbi s Méganeom R.S. Trophy, novi je papreni Mégane pokretan identičnim motorom koji ispucava 300 KS dok veću brzinu duguje smanjenju mase (do 130 kg), zahvatima na aerodinamici i radikalnim preinakama šasije za bolje držanje u zavojima.

Kao što već sigurno znate, Trophy-R stiže u ograničenoj seriji od 500 označenih primjeraka.

Cijene se kreće oko 55.000 eura u Francuskoj i razlikovat će se ovisno o zemlji.

Dokazivanje na Autobahnu je uspješno prošla, ali naš stav je ponovno isti, Megane RS ipak je uvjerljiviji u zavojima. To je ono što njega čini posebnim i omiljenim među vlasnicima…


Komentari

loading...