Renault Megane R.S. Trophy-R, nakon Ringa, rekordno i na legendarnom Spa!

Ekstrmena verzija i ovako brutalnog Megane RS Trophya, obara rekorde gdje god se pojavi…
Oni koji nisu pratili najnovija zbivanja u Renault Sport sektoru protekli dana, za njih ćemo još jednom ponoviti kakav su automobil predstavili. Novi Renault Megane R.S. Trophy-R odlikuje se najboljim performansama nekog Renaultova serijskog automobila ikada stavljenog na tržište. Ukorijenjen je u Renaultovu dugogodišnju tradiciju automobilističkih sportova, a na cestama se ponovno ističe stručnošću i tehnologijama koje je Renault Sport razvio za trkaće staze, čime nastavlja legendu rekordera Meganea R.S. Inženjeri Renaulta Sport pokazali su najvišu razinu stručnosti dosad, o čemu svjedoči nedavno postavljeni rekord na stazi Nürburgring (07’40’’100 min), a sada i na poznatom Spa-Francorchampsu.Trophy-R, pokreće iznimno učinkoviti 1,8-litreni motor snage 300 KS (167 KS/l). Čarobnjaci odjela Renault Sport nisu se ograničili samo na povećanje snage motora i poboljšanje performansi, već su svoju pažnju usmjerili na sva tri temeljna stupa razvoja automobila. A to su, drastično smanjenje mase. Kako bi se smanjila masa vozila posebna je pozornost posvećena svakom detalju, od uklanjanja stražnjih sjedala do ugradnje naplataka od ugljičnih vlakana (dostupnih uz nadoplatu), kao i Akrapovičeva titanijskog ispušnog sustava konačni rezultat: čak 130 kg lakše vozilo od Meganea R.S. Trophy (bez dodatne opreme).Zatim potpuno obnovljena konstrukcija ovjesa za još radikalniji rezultat. Prednja osovina s povećanim negativnim nagibom, lakša stražnja osovina tipa H, posebni prilagodljivi amortizeri Öhlins, gume Bridgestone Potenza S007, ekskluzivno razvijene za Renault Sport i vrhunski sustav kočenja Brembo s keramičkim diskovima ojačanim ugljičnim vlaknima (dostupnima uz nadoplatu) itd. I ništa manje bitna veća aerodinamičnost za bolji protok zraka (posebna aerodinamička podnica i difuzor od ugljičnih vlakana) i poboljšan sustav toplinske kontrole (NACA-in usisnik zraka, usmjerivač zraka za hlađenje kočnica i dr.).Uspjeh ovih stručnjaka potvrđuje i štoperica, tako je novi na listi rekorda i Spa-Francorchamps. Krug poznate belgijske staze dug je 7.004 metara, a Megane RS Trophy-R prevalio ga je za svega 2’48”338 minute (čak 5 s bolje od prethodnog rekorda).Ovaj će iznimni automobil do kraja godine biti pušten u prodaju u ograničenoj seriji od 500 primjeraka, s cijenom skupljom 30% od standardnog Trophya.

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo