PRODAJNI REZULTATI ZA PRVO POLUGODIŠTE 2022.

Renault ostvaruje zavidne prodajne uspjehe, E-Tech filozofija donosi rezultate

U prvoj polovini 2022., električna i hibridna vozila činila su 36 % Renaultove prodaje osobnih vozila u Europi.

U industriji koja se neprestano mijenja, Renault je ostvario rezultate u skladu sa strategijom Renaulution te nastavio napredovati na rastućem tržištu elektrificiranih vozila i u segmentima visoke vrijednosti.

U prvoj polovini 2022. prodaja je porasla za +13 postotnih bodova (u odnosu na prvu polovinu 2021.) i dosegla 53 %.

Održivost: u kontekstu strelovitog rasta cijena energenata i ekoloških izazova, Renault osnažuje svoj vodeći položaj na europskom tržištu elektrificiranih vozila kroz atraktivnu ponudu vozila i relevantnu tehnološku opremu.
U nastojanju da do 2025. ponudi najzeleniju paletu vozila na europskom tržištu, s više od 65 % električnih i elektrificiranih vozila u prodajnom miksu, Renault snažno napreduje na tržištu elektrificiranih vozila. Ponuda modela E-Tech (električni i hibridni motori) u prvoj je polovini 2022. godine činila 36 % ukupne prodaje Renaultovih osobnih vozila u Europi (u usporedbi s 26 % u prvoj polovini 2021.), na tržištu na kojem je prosjek i dalje ispod 30 %.

Megane E-Tech electric pokazao se pravim uspjehom: od predstavljanja je zaprimljeno čak 20.000 narudžbi.

U kontekstu rastućih cijena goriva i nestašice komponenti, Renault koncentrira svoju ponudu na ona vozila koja najbolje ispunjavaju potrebe kupaca: pet električnih modela velikog dosega (ZOE, Twingo E-Tech electric, Megane E-Tech electric, Kangoo Van E-Tech electric, Master Van E-Tech electric) i četiri potpuno hibridne izvedbe osnovnih modela s niskom potrošnjom (Clio, Captur, Megane Conquest i novi Austral s najnižom potrošnjom u klasi (manje od 4,5 l / 100 km) i novim hibridnim motorom E-Tech snage 200 KS – homologacija u tijeku).

Novi Megane E-Tech electric zaokružuje električnu ponudu marke i bilježi sjajan početak prodaje. Prvi primjerci tog modela počeli su se isporučivati još u svibnju ove godine u Francuskoj, a sada se model počinje prodavati diljem Europe. Megane E-Tech electric bilježi više od 20.000 narudžbi, pri čemu su najprodavanije bogato opremljene inačice s 450 km dosega i instrumentnom pločom openR Link s Googleovim ekosustavom.

Prodaja modela s potpuno hibridnim pogonom (HEV) porasla je na 59.000 jedinica, što je +87 % u odnosu na prvu polovinu 2021. Ta tehnologija uspješno je ugrađena u osnovne Renaultove modele te čini 22 % prodaje Clija, 25 % prodaje Captura i 59 % prodaje Conquesta. Očekuje se i da će novi Austral s potpuno hibridnim motorom ujedno biti osnovna izvedba tog modela.

Poslovanje usmjereno ka generiranju vrijednosti: rezultati provedbe Renaultove komercijalne politike vide se u značajanom rastu prodaje privatnim kupcima i u C-segmentu.

U prvoj polovini 2022. prodaja je porasla za +13 postotnih bodova (u odnosu na prvu polovinu 2021.) na 53 % (u zemljama skupine G5). Udjel na tržištu privatnih kupaca također je porastao na 6,7 % (+0,8 postotnih bodova u odnosu na prvu polovinu 2021.), uz rast prodaje od +5 % na tržištu koje bilježi pad od -8 %.

Ponovno osvajanje C-segmenta odvija se prema planu. Prodaja marke porasla je za 12 % s više od 95.000 registracija, čime se povećao i tržišni udjel. Renault Megane Conquest nastavlja nizati uspjehe s više od 40.000 prodanih primjeraka u prvoj polovini 2022. Izvedbe E-Tech (HEV) jedne su od najtraženijih (59 % prodajnog miksa).
Kako bi osnažila svoj položaj na velikom i rastućem tržištu C-SUV-ova, marka je otvorila prednarudžbe za novi Austral. Početak prodaje na europskom tržištu najavljen je za drugo polugodište 2022.
Marka je u svijetu prodala 716.720 vozila (pad od -16,5 % u odnosu na prvu polovinu 2021.) te ostvarila tržišni udjel od 4,0 % (-0,5 postotnih bodova u odnosu na prvu polovinu 2021. i ukupnu prodaju vozila, ne uključujući Kinu, Sjevernu Ameriku i Rusiju). U Europi je Renault ostvario tržišni udjel od 6,4 % (-0,6 postotnih bodova u odnosu na prvu polovinu 2021.) s 414.515 prodana vozila.

Izvan Europe, Renault učvršćuje svoj položaj na ključnim tržištima.

U prvoj polovini ove godine prodaja izvan Europe iznosila je 42,2 % (ne uključujući Rusiju).

U Turskoj koja polako postaje treće tržište marke prodaja je porasla za +20 % u odnosu na isto razdoblje prošle godine, dok se tržišni udjel, zahvaljujući uspjehu modela Clio, istovremeno povećao za +3,4 postotna boda. Renault je najprodavanija marka na turskom tržištu osobnih vozila.

Zelena ofenziva širi se svijetom: Renault je u Latinskoj Americi otvorio prednarudžbe za Kwid E-Tech, a prve isporuke očekuju se početkom rujna.

Renaultov operativni direktor i viši potpredsjednik Fabrice Cambolive izjavio je:

„Elektrificirana tržišta uzimaju maha u Europi, a Renault je u sasvim dobroj poziciji da svojim kupcima ponudi proizvode koji im odgovaraju. Naša ponuda E-Tech, koja se temelji na 100 % električnim i 100 % hibridnim modelima, u skladu je sa željom kupaca da voze štedljivije i održivije. U drugoj polovini godine ubrzat ćemo elektrifikaciju svoje ponude predstavljanjem novog Meganea E-Tech electric, Kangooa E-Tech electric i novog Australa.”

UKUPNA PRODAJA OSOBNIH VOZILA + LGV-ova
Godina do kraja lipnja*
2022. 2021. razlika u %
RENAULT
Osobna vozila 538.924 634.607 -15,1
Laka gospodarska vozila 152.511 197.119 -22,6
Osobna vozila + LGV 691.735 831.726 -16,9
RENAULT KOREA MOTORS
Osobna vozila 25.285 26.908 -6,0
UKUPNO
Osobna vozila 564.209 661.515 -14,7
Laka gospodarska vozila 152.511 197.119 -22,6
Osobna vozila + LGV 716.720 858.634 -16,5
* Opseg = ne uključujući Rusiju

PRODAJNI REZULTATI ZA 15 GLAVNIH TRŽIŠTA – GODINA DO KRAJA LIPNJA 2022.*
Plasman Tržišta Broj prodanih vozila* Osobna vozila + laka gospodarska vozila Tržišni udjel
(broj prodanih vozila) (u %)
1 FRANCUSKA 175.378 18,4
2 BRAZIL 53.153 6,2
3 TURSKA 49.330 13,8
4 NJEMAČKA 47.661 3,5
5 INDIJA 45.126 2,1
6 ITALIJA 36.015 4,7
7 ŠPANJOLSKA I KANARSKI OTOCI 29.879 6,4
8 JUŽNA KOREJA 26.230 3,3
9 KOLUMBIJA 22.773 20,6
10 UJEDINJENA KRALJEVINA 20.522 2,2
11 ARGENTINA 20.408 10,4
12 BELGIJA I LUKSEMBURG 17.351 6,9
13 POLJSKA 14.796 6,1
14 MEKSIKO 14.290 2,8
15 JUŽNA AFRIKA + NAMIBIJA 14.068 5,8
* Opseg = Renault + Renault Korea Motors te Osobna vozila + laka gospodarska vozila

Zaključak:
• Prodaja u C-segmentu porasla je za 12 % (u odnosu na prvu polovinu 2021.).
• Trećinu Renaultove prodaje u Europi čine izvedbe E-Tech, polovinu prodaja privatnim kupcima i trećinu prodaja modela iz C-segmenta.
*Uključujući električna vozila, potpune hibride (HEV), punjive hibride (PHEV), ali ne uključujući blage hibride (MHEV)

Autor