Renault će osigurati flotu od 100 primjeraka Méganea E-Tech Electric…
U okviru nove strategije marke Renault je odlučio pojednostavniti svoja globalna marketinška partnerstva i usmjeriti svoj angažman na nekoliko ključnih stupova koji mogu ponuditi značajnu dodanu vrijednost. Renault će se sada usredotočiti na sport kroz dva glavna partnerstva – već poznato i važno partnerstvo marke s Francuskim ragbijaškim savezom te novo partnerstvo s teniskim turnirom Roland-Garros.
Pariški Grand Slam i proizvođač vozila Renault udružili su snage kako bi ispisali novo poglavlje u svojoj povijesti. Počevši od turnira koji će se održati od 16. svibnja do 5. lipnja 2022., te u početnom trajanju od pet godina, Renault postaje specijalizirani partner Roland-Garrosa, jednog od najprestižnijih sportskih događaja na svijetu.
Renault i pariški Grand Slam dijele francuske korijene, a povezuju ih i snažna međunarodna ambicija, zajedničke vrijednosti koje podrazumijeva oznaka „Proizvedeno u Francuskoj” te strast i odvažnost. Sklapanje partnerstva između Renaulta i Francuskog teniskog saveza (FFT) bio je još logičniji korak jer se to partnerstvo temelji na dvama glavnim strateškim stupovima obiju marki: održivoj mobilnosti i društvenoj odgovornosti.
Renault i Roland-Garros u svakom trenutku nastoje djelovati odgovornije, zbog čega je održiva mobilnost ključna za obje marke. Renault već ubrzava svoju transformaciju pokrenutu s ciljem da postane potpuno električna marka u Europi do 2030
Ta predanost održivoj mobilnosti jasno se odražava u floti od 100 primjeraka novog Méganea E-Tech Electric, koju je Renault stavio na raspolaganje tijekom turnira French Open kao dio flote od ukupno 160 vozila.
GIVE ME 5
Usporedno s potpisivanjem ovog partnerskog ugovora, Renault pokreće „GIVE ME 5”, novi projekt društvene odgovornosti posvećen mladim generacijama.
Kao prvi korak Renault želi promovirati bavljenje tenisom u gradovima tako što će obnoviti teniska igrališta u prigradskim područjima uz pomoć lokalnih umjetnika. Očekuje se da će do kraja godine u Francuskoj biti otvorena dva terena.
Kako bi pridonio financiranju projekta „GIVE ME 5”, Renault će tijekom turnira Roland-Garros uvesti „Let Challenge”. To znači da će svaki put kad odservirana lopta dotakne remen ili porub mreže prije nego što padne u odgovarajuće servis polje, što se u prosjeku dogodi više od 2000 puta tijekom turnira, Renault ovoj društvenoj inicijativi dodijeliti određenu svotu novca.
Osim toga, marka će na Roland-Garros pozvati nekoliko skupina djece i tinejdžera slabijeg socioekonomskog statusa kako bi im omogućila jedinstven doživljaj i pružila priliku da na jedan dan sudjeluju u turniru.
AKTIVNOSTI NA STADIONU I IZVAN NJEGA
Kao dio ove nove suradnje te prvi put u povijesti Roland-Garrosa, Renaultov logotip bit će prikazan na mrežama pet glavnih terena (Philippe-Chatrier, Suzanne-Lenglen, Simonne-Mathieu i tereni br. 7 i 14) tijekom cijelog turnira, od kvalifikacijskih rundi do finala.
Tijekom turnira Renault će moći računati i na izložbeni prostor od 150 m2 unutar stadiona Roland-Garros, gdje će posjetitelji moći saznati više o budućoj ponudi električnih i hibridnih vozila marke Renault te se upoznati s modelima Mégane E-Tech Electric i Renault 5 Prototype, kao i posve novim Renaultom Austral koji će svijetu biti službeno predstavljen upravo na Roland-Garrosu.
Ljubitelji mobilnosti i tenisa moći će uživati u nekoliko iskustava koja će im Renault omogućiti tijekom turnira.
Renault Green Line: svatko tko želi doći na turnir i pohvaliti se da je pritom pridonio smanjenju štetnih emisija moći će to učiniti zahvaljujući Renaultu. Usluga dijeljenja vozila ZITY by Mobilize svojim će korisnicima ponuditi mogućnost dolaska do stadiona Roland-Garros i parkiranja tik uz stadion na jednom od pet parkirnih mjesta rezerviranih za uslugu ZITY. Novi će korisnici imati priliku iskoristiti posebnu promociju.
Renault The Originals Line: ljubitelji tenisa imat će priliku na jedinstven način proputovati kroz vrijeme. Naime, na lokaciji izložbenog prostora L’Atelier Renault na aveniji Champs-Elysées moći će se ukrcati na autobus pariškog javnog prijevoznika iz 1930-ih koji će ih dovesti izravno do stadiona.
Renault Electro-Pop Line: povodom 50. godišnjice Renaulta 5 marka je dotjerala pet povijesnih modela i opremila ih 100 % električnim motorom, a ljubitelji tenisa i posjetitelji moći će tim vozilima stići do stadiona Roland-Garros.
Foto: Renault