Pandemija Covid-19 utjecala je na razvoj poslovanja Čeha, Škoda na ljeto kreće s limuzinskom izvedbom Octavije…
Škoda je isporučila 232.900 vozila kupcima širom svijeta u prvom tromjesečju 2020., to je 24.3% manje u odnosu na isti period prošle godine.
Prihodi od prodaje u prvom tromjesečju 2020. manji su za 1,4% u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
ŠKODA AUTO Group je u prvom tromjesečju 2020. ostvarila prodaju od 4,85 milijardi eura, a to je 1,4% manje od prošlogodišnje prodaje. Operativni profit dosegao je 307 milijuna eura i tako ostao na solidnoj razini, uz 6,3% povrata od prodaje.
Predsjednik uprave Škoda Auto, Bernhard Maier, dodao je svoje viđenje situacije: „Škoda je postigla rekordne rezultate posljednjih godina i još uvijek ima dovoljnu likvidnost. To nam je od velike koristi u ovoj izuzetno teškoj situaciji. Trenutno nitko ne može precizno procijeniti kako će pandemija Covid-19 utjecati na globalnu prodaju automobila u narednim mjesecima. ‘Na holdu’ je doslovno 100.000 vozila. Bez obzira na to, borimo se za svaki automobil jer kašnjenja narudžbi i dalje stvara velika odstupanja. Naša je tvrtka strateški dobro pozicionirana, ima izvrsne temelje i atraktivan, moderan portfelj modela. Stoga se držimo naših srednjoročnih i dugoročnih planova. Sada su nam potrebni ciljani vladini poticaji za gospodarstvo kao cjelinu, koji će djelovati brzo i neprestano kako bismo dugoročno zaštitili radna mjesta i vratili povjerenje u zajednicu.”