OD 2024. U 'FUNKCIJI'

Škoda najavila novi logo marke, ali neće prvo krasiti automobile

Puno je prošlo od kada je Škoda promijenila svoj identitet. Novi dizajn naglašava ime, dok snažno koristi dvije nove zelene komunikacijske boje.

Logotip marke nije doživio veću promjenu u svom identitetu u posljednjih 30 godina. Osim novog dizajnerskog jezika, češki proizvođač automobila također planira modernizirati dizajn marke. Novi Škoda logo također je dio ove modernizacije.

“S novim korporativnim identitetom podižemo izgled cijelog brenda na višu razinu. Ne razvija se samo naš portfelj proizvoda: razvijaju se i naši kupci. Ovo vidimo kao idealnu priliku za prilagodbu brenda desetljeću transformacije i modificiranje njegovog izgleda i dojma kako bi odgovarao potrebama i očekivanjima naših kupaca. Naš novi korporativni identitet naglašava naš moderan i osebujan dizajn te jasno pokazuje naš pristup koji je prvenstveno digitalan. Uvjeren sam da će se svidjeti našim kupcima!” napominje Martin Jahn, član upravnog odbora marke Škoda, odgovoran za prodaju i marketing.

Jedan od čimbenika koji je doveo do promjene bila je strategija NEXT LEVEL ŠKODA 2030, koja češkog proizvođača automobila više usmjerava prema elektrifikaciji i digitalizaciji. Identitet brenda, uključujući dizajn logotipa i cjelokupni pristup brendiranju, morao se prilagoditi ovim dvama trendovima. “Sve intenzivnija upotreba logotipa u raznim digitalnim formatima dovela nas je do redizajna logotipa u dvodimenzionalnoj grafici koja je lakša za prepoznavanje i prepoznatljivija na zaslonima, kao i u tisku, od postojećeg trodimenzionalnog dizajna,” kaže Petra Mackeová iz marketinškog odjela tvrtke, objašnjavajući principe iza promjena.

Osim novog grafičkog dizajna, branding je doživio i druge promjene. Tvrtka će sada više odvojeno koristiti ime Škoda i tradicionalnu krilatu strijelu u prstenu, a ime će postati glavni komunikacijski alat. Ovaj tipografski logo pojavit će se ne samo na stražnjem djelu automobila, kao što je bio slučaj posljednjih godina, već i na prednjoj strani.

Kad će se pojaviti? Kupci i ljubitelji marke postupno će se susretati s novim logotipom. Prvo će se pojaviti na komunikacijskim materijalima. Od 2024. logo će se također početi pojavljivati na novim modelima. Logotip i drugi elementi marke također će se postupno početi pojavljivati u infotainment sustavima automobila i kod trgovaca.

Foto: Škoda

 

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo