ČESI OTKRIVAJU PLANOVE

Škoda Vision 7S je najava i cilj s kojim Česi planiraju provoditi Next level – Škoda Strategy 2030.

Škoda Auto danas je dala konkretan pogled na razvoj tvrtke u narednim godinama.

Izvršni direktor Škoda Auto Klaus Zellmer, član Uprave Škoda za prodaju i marketing Martin Jahn i ŠKODA Design tim predvođen glavnim dizajnerom Oliverom Stefanijem predstavili su novi dizajnerski jezik marke, novi logo i sveobuhvatno ažuriranje korporativnog identiteta pred 450 međunarodnih gostiju. Proizvođač automobila također je predstavio svoj novi konceptni automobil VISION 7S.

Osim toga, češki proizvođač automobila ubrzava i proširuje svoju e-kampanju: Škoda Auto će imati tri nova potpuno električna modela na tržištu već 2026. godine. Konceptna studija VISION 7S daje poseban pogled na jednog od najavljenih modela. Udio potpuno električnih vozila u prodaji europskih vozila marke Škoda porast će na preko 70% do 2030. Kako bi to podržao, češki proizvođač automobila uložit će dodatnih 5,6 milijardi eura u e-mobilnost i 700 milijuna eura u digitalizaciju tijekom sljedeće godine. pet godina.

“Danas je poseban dan u povijesti marke Škoda. Otkrivamo naš novi identitet marke, uključujući novi logo i CI ažuriranje. S konceptnom studijom VISION 7S, dajemo poseban pregled potpuno novog Škoda modela koji će zaokružiti vrh našeg portfelja proizvoda i baze kupaca. Također, značajno ubrzavamo našu e-kampanju i već ćemo do 2026. lansirati tri dodatna potpuno električna modela, a još ih je u pripremi. To će nas staviti u još jaču poziciju za desetljeće transformacije. Osim toga, uložit ćemo ukupno 5,6 milijardi eura u e-mobilnost i dodatnih 700 milijuna eura u digitalizaciju tijekom sljedećih pet godina, čime ćemo osigurati buduću održivost tvrtke i radnih mjesta.” zaključio je Klaus Zellmer, direktor Škoda Auto.

Foto: Škoda

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo