SsangYong Musso – nova generacija upada u sve veću gužvu ‘pick up’ segmenta

Pomalo egzotična marka kod nas, kao I širom Europe najavljuje brojne novosti u skorijoj budućnosti
Novi Musso, čije ime u Južnoj Koreji, odakle SsangYong potječe znači – nosorog. Predstavlja se kao snažan i moćan radnički automobil za svakodnevne gradske i terenske avanture.Sa svojih 5,095 mm duljine novi Musso veći je od prethodnika u svakom pogledu. Korejci najavljuju kako će ovo biti model s možda i najviše prostora u svojem segmentu. Teretni prostor u toj priči nije ispaštao, dapaće i on je narastao na 1.300 mm u duljinu i širinu 1.570 mm, za laki utovar euro paleta.Vanjskom dizajnu na agresivnosti daju svjetla za maglu, LED svjetla za dnevnu vožnju, te moderni krovni nosači u najopremljenijim izvedbama.Musso je dostupan u atraktivnom nizu boja: poput metalik indijsko crvene, svemirsko crne, atlantski plave, srebrne i mramorno sive.Za pogon “nosoroga“ pobrinut će se turbo dizelski od 2,2 litre obujma, proizveden od strane SsangYonga (korištena tehnologija Mercedesa), a koji će pružiti maksimalnih 185 KS i okretni moment od 400 Nm. Ovaj vrlo učinkoviti, tihi i dokazani e-XDi220 motor pruža zavidne performanse kroz vožnju, a za prijenos brinu ručni 6 stupanjski mjenjač ili opcionalni Aisin 6-brzinski automatik.Sustav pogona na sva četiri kotača oslanja se na SsangYongovo dugogodišnje iskustvo u tehnologiji pogona na sve kotače. Za bolju učinkovitost i veću potrošnju goriva, ona ima odabrani 4×4 sustav koji snagu trajno isporučuje na stražnje kotače, a prednji pogon se odabire elektronski po potrebi. Ni Musso nije lišen silnih tehnologija, tako donosi sustav kontrole spuštanja nizbrdo, a na asfaltu će dobro doći ugrađene sigurnosne opcije za upozorenje vozača.Ako ste mislili da je SsangYong nedostupan na domaćem tržištu, prevarili ste se. Domaći zastupnik ove korejske marke već neko vrijeme je KMAG.


Komentari

loading...