Nissan Qashqai III, treći, najveći, s benzinskim i hibridnim adutima, stiže na jesen…

Ono što je Golf među kompaktima, to je Qashqai među kompaktnim SUV-ovima. Prvi, hit-model i pokretač klase kompaktnih SUV-ova (po novome crossovera), predstavljen je 2006. Osvojio je funkcionalnošću i voznim svojstvima, premda su prvi primjerci patili od ‘britanskog sindroma’ pada kvalitete (proizvodio se u Sunderlandu).

Podjednako je bio uspješan s benzincem 1.6 i turbodizelašem 1.5 dCi, u standardnoj i produženoj verziji. Modl druge generacije na tržištu je od 2013. te je postao predložak za pola broja veći Renault Kadjar i broj veći Nissan X-trail. Dizajnerski i stilski iskoraci pokazali su se dobrim rješenjem, a uz turbobenzinca 1.2 te turbodizelaše 1.5 dCi sa 110 KS i 1.6 dCi sa 130 KS.

No, u sedmoj tržišnoj godini, Qashqai II postaje ‘maratonac koji trči posljednji krug’. U srpnju dolazi modl treće generacije, koji će pokušati s trona skinuti Volkswagen Tiguan (koji je ‘krunu’ najprodavanijeg kompaktnog SUV-a preoteo 2009. upravo Qashqaiju.

Kako će izgledati pokazuje ilustracija Autozeitung.de. Kao i ostali modeli alijanse Renault-Nissan-Mitsubishi temeljit će se na CMF / C platformi (Common Module Family) i tek će se neznatno povećati dimenzije, a bit će funkcionalniji i komforniji.

Glavni će adut biti novi turbobenzinac 1.33, napravljen u suradnji s Daimlerom –(pokreće i A i B-klasu)sa 140 163 KS. U prvi plan dolazi plug-in-hibrid koji će, samo na struju moći voziti. Pitanje dizelaša još je otvoreno, a, kladimo se, stići će oba, 1.5 dCi sa 116 KS (85 kW) i 1.6 dCi 136 KS (100 kW).

Premijera se očekuje u srpnju, a prvi primjerci u našim prodajnim salonima krajem listopada ili početkom studenoga.

Ilustracija: Autozeitung.de


Komentari

loading...