Stiže Volkswagen T-Cross, umanjenica (411 cm) T-Roca, na bazi Pola

Rođak Seat Arone nudit će se s turbobenzincima 1.0 TSI/95 i 116 KS te 1.5 TSI/150 KS, a u ponudi ipak će biti i dizelaš 1.6 TDI/95 KS, osnovni će koštati oko 18.000 eura
Konceptni Volkswagenov SUV-kabriolet B-segmenta, T-Cross Breeze iz 2016., bio je samo pokazni adut, svojevrsna ‘navlakuša’ i najava modela T-Cross, koji će biti zvijezda koncerna iz Wolfsburga na salonu u Parizu (4. – 14.10.2018.)Umanjenicom novog hita T-Roc, kako javlja njemački Autozeitung, Volkswagen će perspektivnu i profitabilnu paletu SUV modela (Tiguan, Touareg, T-Roc) proširiti na četvrtog člana.Kao i ostali noviteti iz koncerna temeljit će se na modularnoj platformi za poprečno ugrađen motor (MQB), s prednjim pogonom, a premda je najavljeno da će ga pokretati 3-cilindarski turbobenzinac s direktnim ubrizgavanjem 1.0 TSI sa 115 KS i 6-stupanjskim mjenjačem, izvjesno će to biti druga pogonska stepenica. Prva, koja će biti dostupna za manje od 18.000 eura, pokretat će se sasvim pristojnom verzijom 1.0 TSI s 95 KS i 5-stupanjskim mjenjačem, dokazanom u novom Polu, Najsnažniji u benzinskoj ponudi bit će novi 1.5 TSI sa 150 KS. Suprotno prvim najavama, u ponudi će biti i dizelaš 1.6 TDI s 95 KS.Na tržištu će biti u listopadu, a za proljeće 2019. predviđena je hibridna inačica. Bit će to drugi SUV B-segmenta koncerna iz Wolfsburga, nakon već uspješno lansirane Seat Arone.U nastavku, ako želite, pročitajte novopristigli PR materijalMali SUV ističe se zahvaljujući visokoj
razini varijabilnosti On je Volkswagenov najmanji SUV, a svejedno ima sve što
mu treba da postane velikim igračem: novi T-Cross. Iako je i dalje obavijen
velom tajne, na njegovu razvoju za serijsku proizvodnju radi se punom parom. Svjetska premijera održat će se ove jeseni, a
uvođenje na tržište uslijedit će početkom 2019. godine. Do tada će marka
Volkswagen otkrivati sve više detalja o malom, no svejedno velikom SUV-u.
Zahvaljujući kompaktnim dimenzijama i inteligentnom dizajnu ovaj je model kao
stvoren za gradsku vožnju i avanture kako unutar urbane džungle tako i izvan
nje. „I am more“ – to je slogan za predstavljanje T-Crossa.On ujedno odražava filozofiju koja se krije
iza ovog SUV-a: nuditi više od drugih, a pri tome ne koštati više. Slogan je
podijeljen na četiri karakteristična područja: „Ja sam praktičan“ – veća
prostranost i varijabilnost; „Ja sam cool“ – markantan dizajn i najviši stupanj
individualnosti; „Ja sam intuitivan“ – digitalni svijet i povezanost; „Ja sam
siguran“ – jedno od najsigurnijih vozila u svojoj klasi. Najkompaktniji SUV
marke Volkswagen dugačak je 4107 mm i visok 1558 mm. Time je T-Cross veći od Pola s kojim se
nalazi u istom segmentu. Jedan segment, podijeljen u dva nezavisna tipa vozila.
Tom se podjelom obogaćuju kako ponuda vozila, tako i vrste mobilnosti. T-Cross
je savršen primjer toga – praktičan i istovremeno moderan SUV, siguran i
jednostavan za vožnju. T-Cross je opremljen kotačima veličine do 18“, a moguće
je odabrati jedan od četiri različita motora s turbopunjačem. Benzinski motori
(TSI) kombinirani su s benzinskim filtrom za čestice; isporučuju snagu od 70
kW/95 KS, 85 kW/115 KS i 110 kW/150 KS. Izlazna snaga dizelskog motora (TDI) je
70 kW/95 KS. „Ja sam praktičan.“ Novi SUV nudi iznenađujuću količinu prostora
u unutrašnjosti. Modularna poprečna platforma (MQB) ključan je razlog tomu.
Ovom se inovativnom platformom prednja osovina pomiče prema naprijed i time
produžuje međuosovinski razmak tako da nastaje više prostora u unutrašnjosti.
Povećava se i raspoloživi prostor za pohranu, koji je također varijabilan:
ovisno o situaciji stražnja se klupa može pomaknuti prema naprijed ili natrag
(serijska oprema) – za više prostora za noge ili više prostora u prtljažniku
(385 do 455 litara). Maksimalni kapacitet teretnog prostora T-Crossa najbolji
je u segmentu. Preklopni naslon suvozačeva sjedala nudi dodatnu fleksibilnost.
Visok položaj sjedenja u T-Crossu tipičan je za SUV: 597 mm sprijeda i 652 mm
straga; povišeni pogled iz T-Crossa ostvaren je većim razmakom od tla u
kombinaciji sa sustavom sjedala automobila. „Ja sam cool.“ Dizajn T-Crossa je prepoznatljiv. Prednji
kraj upadljivo je visok i opremljen velikom rešetkom s integriranim
karizmatičnim glavnim svjetlima u LED tehnologiji. Poklopac motora također
doprinosi naglašenoj visini. Donji dio prednjeg kraja ističe se detaljima kao
što su svjetla za maglu s atraktivnim obrubom. Svjetla za dnevnu vožnju
integrirana su u modulu svjetla za maglu na verzijama T-Crossa s glavnim
svjetlima H7; na modelima s glavnim svjetlima u LED tehnologiji dnevna svjetla
za vožnju nalaze se na vrhu kućišta glavnih svjetala. Karakterna linija koja je
na bočnim stranama oštro rezana dijeli područja. Traka reflektora koja se proteže preko
stražnjeg dijela s crnim okvirom oblikuje snažan dio ramena straga te naglašava
novi element dizajna marke Volkswagen. Dvobojne obloge prednje armature i
dvanaest vanjskih boja (u dodatnoj opremi također u dva tona) povezuju svježi
stil s iznimno prostranom unutrašnjošću. Glazbu iz medijske knjižnice pametnog
telefona ili usluga za streaming moguće je alternativno reproducirati putem
sound sustava „Beats“. „Ja sam intuitivan.“ Prerano je da detaljno
ulazimo u sve nove tehničke pojedinosti unutrašnjosti, no jedna je stvar jasna:
T-Cross će biti dostupan s digitalnim kokpitom (dodatna oprema) opremljenim
najnovijom generacijom infotainment zaslona osjetljivog na dodir od 8“ i
„Aktivnim prikazom informacija“ (instrumenti). Fokus je na intuitivnom
upravljanju. Četiri USB ulaza (dva sprijeda, dva straga) i bežično punjenje
osiguravaju optimalnu povezivost i dovoljno snage za pametne telefone. Sustav
zaključavanja i pokretanja „Keyless Access“ (dodatna oprema) pristup T-Crossu
čini praktičnijim, dok regulacija dugih svjetala „Light Assist“ oprema) vozaču
osigurava podršku pomoću glavnih svjetala kada god je to moguće. „Ja sam
siguran.“ Pozitivan utjecaj modularne poprečne platforme očituje se u svim
područjima T-Crossa. Zahvaljujući MQB-u SUV ulazi na tržište kao
jedno o najsigurnijih vozila u svojoj klasi. To je zajamčeno izvrsnim
svojstvima vozila u pogledu sigurnosti tijekom sudara i posebno velikim nizom
sustava potpore. Standardna oprema u ponudi uključuje sigurnosne značajke poput
sustava nadzora okoline „Front Assist“ i potpore zadržavanja vozila na voznom traku
„Lane Assist“.

Drugi dostupni sustavi potpore uključuju
„Blind Spot Monitor“ (upozorava na vozila u mrtvom kutu) s funkcijom „Rear
Traffic Alert“ (upozorava na vozila koja se približavaju s bočne strane iza
T-Crossa), „City Emergency Braking with Pedestrian Monitoring“ (sustav za
kočenje u nuždi u gradskoj vožnji uz nadzor pješaka) i „Proactive Occupant
Protection System“ (reagira netom prije sudara zatvaranjem prozora i
panoramskog krova, zatezanjem sigurnosnih pojaseva i stvaranjem tlaka kočenja,
između ostalog).


Komentari

loading...