NOVI JAPANSKI ADUT

Suzuki S-Cross (2022.): Mega-redizajn umjesto novog modela

Kompaktni SUV Suzuki S-Cross dolazi u novom izgledu i raskošnoj standardnoj opremi početkom 2022.

Vanjski dizajn novog modela Suzuki S-Cross značajno se razlikuje od prethodnog S-Crossa uz dodatnu kraticu SX4. Velika crna rešetka hladnjaka okružena LED prednjim svjetlima, kutni lukovi kotača i srebrne aplikacije sprijeda i straga karakteriziraju izgled. Dostupno je osam boja eksterijera.

No, pogled na dimenzije pokazuje da se ništa nije promijenilo osim dva centimetra veće širine: duljina je kao i prije 4,30 metara, visina 1,58 metara, a međuosovinski razmak 2,60 metara. Samo se širina povećava, kao što je spomenuto, na 1.785 mm. Pogledajmo novi S-Cross i njegovog prethodnika u izravnoj usporedbi:

Iako izgledi nisu baš dobri, još uvijek možete vidjeti briljantan rad Suzukijevih dizajnera da dizajniraju S-Cross potpuno drugačiji za 2022. godinu. Iznutra, paralele između starog i novog modela postaju jasnije. Prema proizvođaču, novodizajnirana nadzorna ploča s više pozicioniranim zaslonom osigurava veću jednostavnost korištenja.

Veliki prednji prozor i panoramski stakleni krov (standardno za Comfort+), koji se proteže na oba reda sjedala, trebali bi pridonijeti izdašnom osjećaju prostora. Ima dovoljno mjesta za pet odraslih osoba, dok se nasloni mogu nagnuti kako bi se povećala udobnost sjedenja. Svestrani utovarni prostor ima zapreminu od 430 litara.

Nova generacija audio sustava pronašla je put u S-Cross, koji ima zaslon od sedam inča u liniji opreme Comfort i ekran visoke rezolucije od devet inča u vrhunskoj Comfort + verziji. Uz audio informacije i informacije o ruti iz navigacijskog sustava (samo Comfort +), slike s kamere za vožnju unatrag ili kamere za 360 stupnjeva (samo Comfort +), informacije o vožnji kao što su potrošnja i domet, kao i informacije o protoku energije ovdje su prikazani blagi hibridni sustav.

Korisnici mogu povezati svoj pametni telefon s ugrađenim sustavom putem Apple CarPlaya i Android Auto, a raspon funkcija uključuje i prepoznavanje glasa i Bluetooth hands-free sustav. Provjereni 1,4-litreni turbobenzinski motor snage 95 kW (129 KS) u kombinaciji s blagim hibridnim sustavom 48V SHVS osigurava pogon. Ova jedinica poznata je iz svog prethodnika kao i iz Vitare i Swift Sporta. Turbo motor s izravnim ubrizgavanjem isporučuje maksimalnih 235 Nm okretnog momenta između 2.000 i 3.000 o/min.

Ekonomsku učinkovitost povećavaju i električna i varijabilna kontrola usisnih ventila (VVT), recirkulacija hlađenih ispušnih plinova (EGR) i ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa, a kao opcija je dostupan i automatski mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa.Standardni blagi hibridni sustav uključuje integrirani starter generator (ISG), 48-voltnu litij-ionsku bateriju i DC/DC pretvarač koji pretvara viši napon za 12-voltni električni sustav. Kao električni motor od 10 kW, ISG podržava benzinski motor prilikom pokretanja i ubrzavanja.

U drugoj polovici 2022. Suzuki će proširiti pogonsku ponudu S-Crossa novom potpuno hibridnom verzijom. Sustav kombinira novorazvijeni motor s unutarnjim izgaranjem s motornom generatorskom jedinicom (MGU) i automatiziranim ručnim mjenjačem (AGS). Omogućuje vožnju u hibridnom načinu rada kao i isključivo električnu vožnju s isključenim benzinskim motorom.

Izvor: de.motor1.com

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo