Tata Tigor EV, limuzina B-segmenta (399 cm) s elektromotorom snage 55 kW, omogućava solidne performanse (0-60 km/h za 5,7 s) i litij-ionskom baterijom od 26 kWh ima doseg do 306 km…
Električni automobili dolaze, ali su nepotrebno prejaki, snage od 100 kW naviše, kako bi do stotke mogli ubrzati za manje od devet sekundi. Je li to potrebno? Indijski koncern Tata, u vlasništvu britanskih ikona Jaguar, Land Rover, koji je 2009. najavio revoluciju malim automobilom Tata Nano, predstavio je malu, funkcionalnu limuzinu Tata Tigor, koja ruši previsoke standarde cijena električnih automobila.
Osim racionalnom i jeftinom proizvodnjom u Indiji, ali uz zadovoljavanje EU standarda kvalitete i sigurnosti, njihov je inovativni pristup u nuđenju električnog koncepta koji je dovoljan za prosječnog korisnika, odnosno obitelj. elektromotor je snage 55 kW (75 KS), što uz okretni moment od 170 Nm, dostupan od nula okretaja, omogućava sasvim pristojne performanse.
Do 60 km/h ubrzava za 5,7 s, dakle može pratiti dinamičan gradski promet, d 100 km/h ubrzava za 14,5 s, a najveća je brzina 130 km/h. Za električni auto prava mjera. Zbog toga mu treba razmjerno mala litij-ionska baterija od 26 kWh (što smanjuje masu i cijenu), koja osigurava doseg od 306 km. Dovoljan za normalno korištenje i uz, očekivanu, razgranatu mrežu punionica. Najavljuje se izvoz i u Europu te prodajnu cijenu (u Njemačkoj) od samo 14.900 eura. Još kad se odbiju poticaji…