Ovaj koncept dijeli pogonski sklop s eksperimentalnom Corollom Sport pogonjenom vodikom, koja se trenutno natječe u seriji Super Taikyu u Japanu
Toyota je predstavila svoju eksperimentalnu tehnologiju motora s unutarnjim izgaranjem koji koristi vodik kao gorivo u višestruko nagrađivanom GR Yarisu. Vodik kao gorivo, spremnici goriva i postupak nalijevanja goriva u eksperimentalnom vozilu su isti kao i na Miraiju, Toyotinom premium komercijalno dostupnom električnom vozilu s gorivnim člancima. Međutim, dok Mirai koristi kemijsku reakciju u gorivnim člancima za proizvodnju električne energije, eksperimentalni GR Yaris ima motor s unutarnjim izgaranjem koji koristi vodik kao gorivo.
Tehnologija vodikovih motora s unutarnjim izgaranjem još uvijek je u ranoj fazi koncepcijskog razvoja i ispitivanja, koji su počeli 2017. i ovi automobili nisu još spremni za prodaju. Ipak, Toyotina eksperimentalna Corolla Sport na vodik već pruža visoke performanse u motosportu u Japanu, bez gotovo ikakvog ispuha u atmosferu.
Eksperimentalni GR Yaris s pogonom na vodik, kao i Corolla Sport, koriste isti 1,6-litarski, redni, trocilindarski motor G16E-GTS s turbopunjačem koji se može pronaći i u nagrađivanom GR Yarisu, ali s izmijenjenom dobavom goriva i sustavom ubrizgavanja za korištenje vodika kao goriva.
Ova eksperimentalna Corolla Sport pogonjena vodikom se već natječe u natjecanju Super Taikyu u Japanu, od svibnja ove godine kao dio tima ROOKIE Racing, koji je ogranak Toyota GAZOO Racinga, gdje se momčad uhvatila u koštac s izazovom ispitivanja eksperimentalnog vodikovog motora s unutarnjim izgaranjem u izuzetno teškim uvjetima motosporta.
„Poduzeli smo prvi korak u natjecanju i razvoju našeg vodikovog motora, odlučni suočiti se s ovim izazovom. Vjerujem da će stvari izgledati malo drukčije za 10 godina, te se nadam da će se ljudi osvrnuti i vidjeti kako smo se uhvatili u koštac s ovim izazovom uz pozitivan stav, i uživali u svakom trenutku.“
Akio Toyoda, Predsjednik Toyota Motor Corporation
Vodik izgara brže nego benzin, što daje dobar odziv, a istovremeno se postiže vrlo mali utjecaj na okoliš. Povrh toga što je izuzetno čisto, izgaranje vodika ima dodatni potencijal prenošenja iskustva zabave u vožnji uz zvučne i osjetilne podražaje koje su karakteristične za motore s unutarnjim izgaranjem.
Na putu prema postizanju ugljične neutralnosti, Toyota je pojačala svoje napore promičući, primjerice, korištenje vodika kroz popularizaciju električnih vozila s gorivnim člancima (FCEV) i brojnih drugih proizvoda pogonjenih gorivnim člancima. Daljnjim poboljšanjem tehnologije vodikovih motora kroz motosport, Toyota stremi ostvarenju još boljeg društva temeljenog na vodiku.