ZA MANJE CO2

Toyota krenula prevoziti vozila željezničkim transportom kako bi se smanjile emisije

Toyota Motor Europe (TME) počela je prevoziti nove automobile putem željezničkih linija između svog Valenciennes Vehicle Logistics čvorišta u Francuskoj i Totona (UK).

Ovo lansiranje signalizira prvu fazu njegovog paneuropskog plana za premještanje većeg udjela vozila željezničkim teretom u skladu s njegovom ambicijom da dekarbonizira svoje logističke operacije.

TME će zajedno sa svojim logističkim partnerima, Getlinkom i CAT Group, u početku prevoziti oko 70.000 automobila godišnje, što je ekvivalentno 270 vlakova godišnje. Hibridna električna vozila Corolla (HEV) proizvedena u njezinoj tvornici u Derbyju bit će otpremljena u središte u Valenciennesu, a Yarisovi HEV proizvedeni u Francuskoj bit će isporučeni u Veliku Britaniju.

Očekuje se da će ovaj novi međunarodni teretni promet donijeti smanjenje CO2 za više od 10% za ukupnu logističku mrežu TME-a i smanjiti vrijeme isporuke za oko 50%. Inicijativa također pozicionira Toyotu kao jedinog proizvođača automobila koji trenutno koristi vezu tunela pod kanalom za prijevoz novih vozila.

Kao dio TME-ovih ciljeva za postizanje ugljične neutralnosti u Europi, Toyota planira pretvoriti neke od svojih glavnih europskih logističkih ruta u željeznicu do 2024. Druga faza TME-ovog “željezničkog projekta” počinje u travnju 2022., kada će se povezati njegovo logističko čvorište u Valenciennesu. s tvornicom tvrtke u Kolinu (Češka), gdje proizvodi Yaris i novi Aygo Cross. Paneuropska željeznička mreža proširit će se dodatnim logističkim rutama prema Italiji, Španjolskoj i Turskoj. Nakon dovršetka ove faze, tvrtka predviđa da će uštedjeti više od 7 milijuna kamionskih kilometara godišnje, osiguravajući i prednosti u pogledu emisija i smanjenje korištenja cesta.

Foto: Toyota

Autor