za dekarbonizaciju

Toyota vlastitu logistiku prebacuje na vodikove gorive ćelije

Toyota Motor Europe (TME) udružila je snage s nizozemskim VDL Groepom (VDL) kako bi se probila na tržište teških kamiona na vodik s nultom emisijom u Europi, koristeći tehnologiju gorivih ćelija.

Suradnja ima za cilj ubrzati dekarbonizaciju sektora cestovne logistike, važnog čimbenika u ispunjavanju ciljeva TME-a za postizanje potpune ugljično neutralne strategije do 2040. godine.

Tvrtka vidi značajan potencijal u korištenju kamiona na vodik za dekarbonizaciju svojih logističkih ruta. Manja masa vodikovih sustava omogućuje veći teret, a brzo punjenje vodikom ključno je za transport s visokim iskorištenjem. Kamion može dobiti vodik jednako brzo kao i dizel, a obrasci upotrebe kamiona s njihovom potražnjom za većim količinama vodika pozicioniraju ih kao ključne sudionike u sazrijevanju održive infrastrukture oko ključnih ruta.

“VDL Special Vehicles vjeruje u budućnost nulte emisije za srednje teški i teški program vozila. Stoga smo izuzetno ponosni što radimo s Toyota Motor Europe na ovom inovativnom tehnološkom projektu, koji će nam omogućiti da proširimo naše aktivnosti u pogonima na vodik.” govori Hans Bekkers, komercijalni direktor VDL Special Vehicles.

VDL Groep će predstaviti prvi kamion na gorive ćelije do ljeta 2023., nakon čega će uslijediti još vozila koja će se proizvesti i procijeniti na logističkim rutama TME-a u jesen 2023. Projekt će konsolidirati saznanja o tome kako primijeniti kamione na gorive ćelije, dodatno podupirući dugoročna vizija tvrtke o dekarbonizaciji logistike i smanjenju Toyotinog ugljičnog otiska izvan elektrifikacije osobnih vozila.

Autor

Preporučeni sadržaj