Trabant je bio prvi automobil od recikliranog materijala, a izgleda da jedan prati duh budućnosti mobilnosti…
Trabant, model koji je ikona svojeg doba na neki način, izvorno je vozio u pratnji 2-cilindarskog, 2-taktnim zrakom hlađenim motorom, koji je iz 594 ccm razvijao 23, odnosno 26 KS.
Posljednje nepune dvije godine (1990. – 1991.) Trabant se proizvodio s 4-taktnim, 4-cilindarskim tekućinom hlađenim motorom napravljenim po licenci Volkswagenovog motora serije VW EA 111, koji se ugrađivao u Volkswagen Polo II, a iz 1043 ccm je razvijao 41 KS (u VW Polu 45 KS). Dakle, nije imao Volkswagenov motor, kako mnogi pogrešno navode, nego motor napravljen po Volkswagenovoj licenci. No, ovaj zagrebački primjerak očito ima svoju priču. Zaboravite na sve prethodno spomenute pogonske opcije, ovaj 601s kombi pretvoren je u električnu izvedbu. Tehnički detalji ostaju nepoznanica, kao i podaci o dosegu. Zato vjerujemo da vlasniku donosi puno užitka, a još više pogleda od prolaznika, kako na prometnicama, tako i dok traži punjače…
Foto: Autoportal.hr