U Zagrebu predstavljen Peugeot Rifter, otmjeniji i funkcionalniji nasljednik Partnera

Blizanac Citroën Berlinga i Opel Comba s crossoverskim značajkama, u standardnoj (440 cm) i dugoj (475 cm) verziji, s pet i sedam sjedala, postaje zanimljiva opcija za obitelj i biznis
Na zanimljivoj prezentaciji u okviru resorta ‘Cowboy’, u okolici Zagreba, predstavljen je Peugeot Rifter, treća generacija francuskog dostavnjaka, koji je u prve dvije, kao blizanac Citroën Berlinga nosio oznaku Partner. U trećoj generaciji globalizacija ide korak dalje, pa je, po istoj ‘špranci’, napravljen i novi Opel Combo, a Peugeotov adut dobiva novo, zvučnije ime.Optimizacija arhitekture omogućava dvije izvedbe s pet i sedam sjedala od koje je svaka u dvije dužne Standard (4,40 m) i Long (4,75 m). Ova posljednja dodaje duljinu kako na međuosnom razmaku tako i na prevjesu, za idealnu prostranost.U drugom redu, svako od tri individualna sjedala može primiti dječju sjedalicu. Jednostavno se preklope u podnicu iz prtljažnika s opcijom ‘Magic Flat’ (dostupna od drugog tromjesečja 2019).  U Long izvedbi, dva neovisna sjedala u trećem redu su klizna i mogu se izvaditi (kao u osnovnoj izvedbi) kako bi se prilagodili svim okolnostima bilo da se radi o volumenu prtljažnika ili prostoru za koljena putnika.Utovar dugih predmeta je lako jer se suvozačevo sjedalo može staviti u podnicu. Prtljažnik raspolaže volumenom prostora za teret do 775 litara  ispod police u izvedbi s 5 sjedala u standardnoj duljini ide do 4000 litre ispod paviljona s preklopljenim sjedalima u dugoj izvedbi.Zračni jastuk suvozača ‘AirBag In Roof’  inovativnim smještajem u krov, omogućava stvaranje zatvorenog i hlađenog pretinca velikog kapaciteta. Maksimalan kapacitet spremnika je jedinstven za ovaj tip vozila: do 186 litara ovisno o izvedbama.U benzinskim izvedbama nude se  dvije turbo izvedbe 1.2:- PureTech 130 KS S&S, s automatskim ručnim mjenjačem s 8 brzina (dostupan tijekom 2019)- PureTech 110 KS S&S s ručnim mjenjačem s 5 brzinaU dizelskim izvedbama su tri turbo izvedbe 1.5:- BlueHDi 130 KS S&S s ručnim mjenjačem sa 6 brzina ili automatskim mjenjačem s 8 brzina EAT8- BlueHDi 100 KS s ručnim mjenjačem s 5 brzina- BlueHDi 75 KS, s ručnim mjenjačem s 5 brzina.Proizvodi se u Španjolskoj (Vigo) i Portugalu. Ponuda počinje sa 153.975 kn, koliko treba platiti za osnovni, a već dobro opremljeni dizelski model BlueHDi 75 Active,  a jednako opremljeni osnovni turbobenzinac PureTech 110 S&S stoji 155.250 knOstale su verzije u cjeniku, niže.


Komentari

loading...