U usporednom testu crossovera B-segmenta pobjednik je V…? Ne!

Seat Arona 1.0 TSI! Slijede: Volkswagen T-Cross 1.0 TSI, Mazda CX-3 Skyactiv-G121, Opel Crossland X 1.2 DIT, Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet All Grip, Hyundai Kona 1.0 T-GDI, Fiat 500X 1.0 FireFly Turbo…
Crossoveri su svakim danom sve više ‘in’, a posebice su zanimljivi modeli B-segmenta, iz klase T-Cross & Co. Autozeitung.de usporedio je, abecedno, Fiat 500X 1.0 Firefly Turbo, Hyundai Kona 1.0 T-GDI, Mazda CX-3 Skyactiv-G121, Opel Crossland X 1.2 DIT, Seat Arona 1.0 TSI, Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet All Grip i Volkswagen T-Cross 1.0 TSI.CX-3 ima 4-cilindarski atmosferski motor s direktnim ubrizgavanjem 2.0, snage 121 KS, Crossland X je upregnut PSA-ovim 3-cilindarskim turbobenzincem 1.2 sa 130 KS, a pet ostalih imaju 3-cilindarske turbobenzince 1.0, 500X i Kona sa 120 KS, T-Cross i Arona sa 116 KS i Vitara sa 111 KS. Vitara je j jedina s pogonom 4×4, ostali su s prednjim.’Na prvu’, rekli bismo prvi je Volkswagen T-Cross 1.0 TSI, ali ne, pobjednik je koncernski ‘rođak’ Seat Arona 1.0 TSI, s 3036 bodova. Drugi je Volkswagen T-Cross 1.0 TSI (3005), treća Mazda CX-3 Skyactiv-G121 (2961), četvrti Opel Crossland X 1.2 DIT (2951), peti Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet All Grip (2907), šesti Hyundai Kona 1.0 T-GDI (2905) i sedmi Fiat 500X 1.0 Firefly Turbo (2887).Bodove po kategorijama: Karoserija, Vozni komfor, Motor/mjenjač, Vozna dinamika i Troškovi/ekologija možete pogledati na Autozeitung.de, a niže je njihov redakcijski zaključak: Čak i kad novi VW T-Cross ne može pobijediti u usporednom testu, uvjerljiv je mini-SUV, s brojnim vrlinama, kao što su ‘odrastao’ komfor, bogata ponuda sustava asistencije i razmjerno velik komfor. Ipak, Seat Arona je dinamičnija, i s relevantnim testnim doplatama 2165 eura jeftinija. To je ‘Španjolcu’ osiguralo testnu pobjedu pred koncernskim srodnikom. Na jakom trećem mjestu na cilj dolazi Mazda CX-3. Snažan, a malo žedan pogon i pouzdane, učinkovite kočnice osiguravaju dobar plasman.  Slijedi Opel Crossland X, koji dosta bodova osvaja velikom i podesivom karoserijom te elastičnim motorom. Ali, zaustavni put je predug. Na petom je mjestu jedini s pogonom 4×4, Suzuki Vitara. Vrline su dobro prianjanje i prostrana unutrašnjost. Ali, pri punom opterećenju podvozje se čini preopterećeno. Usto je zaustavni put  još duži nego Opelov. Na šestom mjestu je Hyundai Kona, koja donosi najdulje jamstvo i najlakše održavanje, ali nema posebnih vrlina. Skučeni Fiat 500X u ovom je odmjeravanju završio na sedmom mjestu, premda je najjeftiniji.Izvor: Autozeitung.deVeć 14 godina neprestano najčitaniji…

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo