Od deset problema ili kvarova na novim automobilima, njih čak pet otpada na infotainment sustav
Nije tajna
da proizvođači automobila imaju veliki problema s tehnologijama i platformama,
kada je multimedija u pitanju. U fokusu su neke druge stvari, pa tako
infotainment lako ispadne nedorečen. Naravno, ima i iznimaka. Nijemci u tom
djelu možda i najbolje stoje. Grafički, funkcionalno…Pa krenimo redom, samo
da je ekran što veći i da se čini da ima neke magične funkcije. Proizvođači
automobila znaju kako prodati površnost, a posljednja studija J.D. Powera
pokazuje koliko su infotainment sustavi fragilni. Od deset problema ili kvarova
na novim automobilima, čak je pet povezano s audio sustavom, komunikacijskim
sustavom i navigacijom ili, skraćeno, infotainmentom. Proizvođači automobila u
neumornoj utrci s konkurencijom nerijetko na tržište puštaju sustave koji nisu
dovoljno provjereni, odnosno testirani, prenosi revija HAK.Istraživanje je temeljeno
na ogromnom uzorku vlasnika vozila starih od 12 do 36 mjeseci u Velikoj
Britaniji. Na 100 automobila bilo je čak 16.6 problema s infotainment sustavom.
Za usporedbu, samo je 1.5 problem s tempomatima na 100 automobila – tek toliko
da vidite koliki su razmjeri kvarova informacijskih sustava. Zanimljivo, na
premium automobilima visoka je razina kvarova sigurnosnih sustava poput sustava
za praćenje vozila u mrtvom kutu ili upozorenja prelaska na drugi prometni trak
-4 na 100 vozila. Sve to ne budi veliku nadu u pouzdanost autonomnih automobila
jedanput kad dođu na cestu.Inače, među vozilima koja su stara od 12 do 36
mjeseci najmanje je problema s Peugeotima, a slijede Škoda i Hyundai.