VOLKSWAGEN GOLF GTI SA 220 KS I GOLF GTI PERFORMANCE SA 230 KS

Sprinta za 6,5 s (6,4), juri 246 km/h (250), a troši 18 posto manje – starta cijenom od 32.625 eura

– Volkswagen predstavlja novi Golf GTI na Salonu automobila u Ženevi
– Prvi puta dostupan s dvije verzije snage:
serijska s 220 KS i verzija GTI Performance s 230 KS
– Potrošnja Golfa GTI smanjena za 18 posto u odnosu na prethodni model

Golf je automobil koji već samo svojim imenom ima velik utjecaj na kupce na svim svjetskim tržištima. Otkako je Volkswagen predstavio sedmu generaciju Golfa ubrzano izbacuje na tržište i druge verzije kojih nema malo, a sve ćemo ih imati priliku vidjeti na autosalonu u Ženevi (7.-17. ožujak 2013.). Tako smo već predstavili električni Golf, pa Golf GTD, a svoje mjesto imat će i kabriolet, te karavan, a uvjereni smo kako prave istinske automobilske zaljubljenike, i to sportskog interesa, najviše zanima najsnažnija inačica nove sedme generacije – njegovo veličanstvo GTI verzija.

Slova ‘GTI’ već su duže od tri desetljeća simbol suverene vozne dinamike u tvrtki Volkswagen. Svaka od šest prethodnih generacija Golf imala je svoju GTI verziju, pa ni sedma ne može proći bez nje. Volkswagen će na autosalonu u Ženevi u tradiciji istoimenih prethodnika predstaviti najnoviju verziju Golfa GTI. Legendarni kompaktni sportaš prvi puta je dostupan s dvije verzije snage: serijska sa 220 KS i verzija GTI Performance sa 230 KS i blokadom diferencijala na prednjoj osovini.

Novi GTI pokreće turbo benzinski motor TSI s direktnim ubrizgavanjem najveće snage 220 KS. Prvi puta u povijesti ove automobilske ikone sportskih automobila Golf GTI će imati svoju snažniju tvorničku verziju: GTI Performance. U ovoj verziji je najveća snaga povećana na 230 KS. Obje GTI verzije imaju impresivan okretni moment od 350 Nm. S mjesta do 100 km/h GTI ubrzava za 6,5 sekundi te postiže najveću brzinu od 246 km/h (GTI Performance – 6,4 sekundi i 250 km/h).

Obje GTI varijante su opremljene start-stop sustavom, obje ispunjavaju normu ispušnih plinova EU 6 koja stupa na snagu 2014. godine te sa 6-stupanjskim mjenjačem ostvaruju istu, nisku kombiniranu potrošnju od 6,0 l/100 km (CO2: 139 g/km). Potrošnja Golfa GTI smanjena je za 18 posto u odnosu na prethodni model. S opcionalnim 6-stupanjskim DSG mjenjačem modeli GTI troše 6,4 odnosno 6,5 l/100 (148 i 150 g/km CO2).

Sportski karakter Golfa GTI odražava se u novooblikovanom prednjem i stražnjem braniku, kočionim čeljustima tradicionalno lakiranim u crvenoj boji, dvije kromirane ispušne cijevi i sportskom podvozju. Kada je vanjski izgled u pitanju, kompaktni sportaš osvaja i 18″ GTI naplatcima Brooklyn, gumama dimenzije 225/45, bočnim pragovima, rubnim krovnim spojlerom, difuzorom i zatamnjenim LED stražnjim svjetlima (uključujući LED osvjetljenje registarske pločice). Vizualne značajke unutrašnjosti su vrhunska sportska sjedala s karo uzorkom (Clark), crni strop i crvena ambijentalna rasvjeta uključ. osvijetljenu ulaznu letvicu. Na raspolaganju su i sportski GTI detalji poput sportskog upravljača, vrha ručice mjenjača, kombiniranog instrumenta, posebnih dekorativnih letvica te papučica i oslonca za nogu od nehrđajućeg čelika.

Savršen spoj udobnosti i sigurnosti u Golfu GTI Volkswagen jamči pomoću serijske opreme: osim Bi-Xenon prednjih svjetala, progresivnog upravljača, i sustava za prepoznavanje umora kod vozača, u serijskoj opremi je i radio sustav ‘Composition Media’, automatski klima uređaj ‘Climatronic’, središnji naslon za ruke te dodatno zatamnjena stražnja stakla. Bez doplate kupci mogu odabrati između tri boje: ‘Tornado crvene’, ‘Crne’ ili ‘Pure White’. Novi VW Golf GTI u Hrvatskoj moći će se naručiti od 15. ožujka, a očekivana početna cijena iznosit će 32.625 eura.

(dvk)

VW GOLF GTI
Uvođenje na europsko tržište: prva tržišta od svibnja 2013.
Predstavljanje prve generacije Golfa GTI: 1976.
Motor: 4-cilindarski TSI motor (turbopunjeni benzinski motor s direktnim ubrizgavanjem); naprijed poprečno ugrađen
Obujam 1.984 ccm
Provrt/hod 82,5/92,8 mm
Kompresija 9,8:1.
Snaga: 162 kW / 220 KS pri 4.500 do 6.200 o/min
Okretni moment: 350 Nm pri 1.500 do 4.400 o/min
Mjenjač / prijenos snage: ručni 6-stupanjski mjenjač; automatski 6-stupanjski DSG mjenjač; prednji pogon
Kočnice: naprijed 312 x 25 mm samoventilirane, straga: 300 x 12 mm
Potrošnja / CO2 emisije (ručni mjenjač): 6,0 l/100 km; 139 g/km CO2
Težina praznog vozila: 1.351 kg (osnovna verzija uključ. vozača [68 kg], prtljagu
[7 kg] i spremnik goriva napunjen 90 %; utvrđeno prema direktivi 92/21/EEZ.
Performanse (ručni mjenjač):
0-100 km/h: 6,5 s
Najveća brzina: 246 km/h.

VW GOLF GTI PERFROMANCE:
Snaga: 169 kW / 230 KS pri 4.700 do 6.200 o/min
Okretni moment: 350 Nm pri 1.500 do 4.600 o/min
Blokada diferencijala na prednjoj osovini
Kočnice: sprijeda 340 x 30 mm samoventilirane, straga 310 x 22 mm samoventilirane
Performanse (ručni mjenjač):
0-100 km/h: 6,4 s
Najveća brzina: 250 km/h

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo