Volkswagen najavio inovativno dvostruko ubrizgavanje AdBlue aditiva

Nova tehnologija izazvat će smanjenje dušičnih oksida, a prvo korištenje nove tehnologije bit će dostupno kod osvježenog Passata 2.0 TDI Evo, a kasnije i na novom Golfu
Od 2018. godine u modelima Volkswagen s dizel motorima koriste se samo SCR sustavi za obradu ispušnih plinova. SCR (selektivna katalitička redukcija) tehnologija značajno smanjuje dušikove okside u ispušnim plinovima. Volkswagen je sada razvio novu evolucijsku fazu SCR sustava – takozvano ‘dvostruko doziranje’. AdBlue se ubrizgava selektivno uzvodno od dva katalitička pretvarača SCR koji su poredani serijski. Sustav se koristi u novom Passatu 2.0 TDI Evo od 110 kW (150 KS), koji već udovoljava tehničkim zahtjevima budućeg Euro 6d emisijskog standarda.Trenutačna mjerenja RDE (stvarne emisije u vozilu) potvrđuju Volkswagenovo odobrenje tipa: u novom 2.0 TDI Evo s dvostrukim doziranjem razina NOX smanjuje se za oko 80% u odnosu na prethodnu generaciju odgovarajućih modela.Volkswagen će sada postupno uvoditi novu tehnologiju u sve modele s 2.0 TDI Evo motorima. Nakon 2.0 TDI Evo sa 110 kW (150 KS) koji su trenutno ugrađuje u Passat, a uskoro i u novi Golf, koji sitno broji do svjetska premijera – također će imati dvostruko doziranje i u svim ostalim TDI inačicama.Postupak dvostrukog doziranja zahtijeva drugi SCR katalitički pretvarač koji se nalazi u podvozju vozila. Kako je udaljenost do motora veća, temperatura ispuha uzvodno od drugog katalitičkog pretvarača može biti čak 100 °C niža. Ovo proširuje mogućnost za naknadnu obradu ispušnih plinova: čak i pri temperaturama ispušnih plinova blizu motora od +500°C, sustav je još uvijek u mogućnosti postići vrlo visoke stope pretvorbe. Uz to, katalitički pretvarač koji blokira niz SCR sustava sprječava višak amonijaka.

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo