VOZILI SMO PEUGEOT 508: FRANCUSKI ODGOVOR NA PASSAT, INSIGNIJU I MAZDU6

Novi, veći, prostraniji, štedljiviji 508 – oštra i ozbiljna konkurencija favoriziranim njemačkim i japanskim adutima u klasi
Vozili smo novi Peugeot 508 na nacionalnoj prezentaciji na podužoj relaciji Split – Zagreb – Split. No, nismo samo bezglavo jurili po autocesti, bilo je tu i spore vožnje po gradu Splitu… Sjeli smo u novu veliku limuzinu koja je imala karoseriju obojenu u bijelu perla boju, rekli bismo sasvim prikladna boja za obilježavanje 100. godišnjice nogometnog kluba Hajduk koja se baš tog vikenda slavila u cijeloj Hrvatskoj. Posebno euforično i fanatično vatreno bilo je u Splitu, po kojem smo se bez problema provezli u ovoj zanimljivoj poslovno-obiteljskoj limuzini bijele boje i sa zagrebačkim tablicama. S obzirom da je Torcida zauzela cijeli Split, od balkona, prozora i krovova zgrada i kuća, te pločnik i kolnik, sa svojim bijelim Peugeotovim ‘Hajdukom’ gmileći kroz mnoštvo Torcidaša imali smo u punoj mjeri mogućnost isprobati i novu ekološku verziju novog Peugeota 508 pokretanu čistim i štedljivim 1,6 e-HDi motorom s ugrađenim start-stop sustavom i drugim tehnikalijama. Ali, krenimo redom… Od početka je 508 u prodaji u dvije karoserijske verzije, kao limuzina i karavan Novi Peugeot 508 je od početka prodaje dostupan u dvije karoserijske verzije, kao trodijelna limuzina sa četvora vrata s klasičnim prtljažnikom na repu i kao karavan. To dovoljno govori o tome kako Peugeot s ovim modelom 508 ima izuzetno velike planove, jer novi model 508 trebao bi zamijeniti čak dva postojeća modela na tržištu – 407 i 607. Rekli bismo jednim udarcem dvije muhe. Očito je serijska verzija Peugeota 508 izvedena iz prototipa ‘5 by Peugeot Concept’ prikazanog na Salonu automobila u Ženevi početkom 2010. godine. Novi model Peugeot 508 prikazan je na domaćem terenu i to u punom sjaju, s kompletnom paletom motora, te u dvije karoserijske verzije. Trodijelna limuzina sa četvora vrata dugačka je 4,79 metara, a karavan je dugačak 4,81 metara. Dužina modela 407 nadmašena je za dobrih 10 centimetara. Limuzina 508 Access 1,6 VTi 120KS košta od 172.000 kuna, dok je najskuplji u ponudi karavan 508 SW GT 2,2 HDi 204KS dostupan po cijeni od 294.500 kuna Novi Peugeot 508 limuzina svojom dužinom od 4,80 metara na istoj je razini kao i VW Passat i Ford Mondeo, a ako se zna da model 508 ima međuosovinski razmak od 2,82 metara, što je za dobrih 10 centimetara više od VW-a ili Škode Superb, to dovoljno govori koliko više prostora u unutrašnjosti nudi od konkurencije. Osim dužinski, novi 508 pruža i znatno više visinskih centimetara u kabini, što će razveseliti iznadprosječno visoke putnike, koji će imati više nego dovoljno prostora za koljena i glavu. Rezultat ovih brojki je i veći prtljažnik koji ima obujam od 515 do 1381 litara u limuzinskoj verziji, te 560 do 1597 litara kod karavana. No, i pored toga 508 SW karavan po pitanju prtljažnika je malo slabiji od VW Passata karavana koji ima prtljažnik od 603 do 1731 litara. Po želji (doplati) mogu se dobiti kod karavana stražnja vrata na električno zatvaranje. Pod prtljažnika je ravna ploha, pa i kod preklopljene stražnje klupe. U ponudi su četiri paketa opreme, dva benzinska i četiri dizelska motora S obzirom da Peugeot 508 dolazi kao zamjena za čak dva postojeća modela, Peugeot 407 i 607, postavlja se pitanje kako izgleda potencijalni kupac. U Peugeotu su napravili profil koji kazuje da će se ovaj automobil uglavnom plasirati putem flotne prodaje, ali da istovremeno može poslužiti i kao komforna velika obiteljska limuzina. Tipičan kupac je muškarac zrele dobi na menađerskoj poziciji, oženjen, ima odraslu djecu, poznavatelj je automobilske tehnike i tehnologije, te ima visoku naobrazbu i visoke prihode. Peugeot 508 spada u klasu vozila koja se ne prodaju u enormnim količinama, a klasa kojoj pripada čini samo 8 posto cijelog hrvatskog tržišta novih automobila, odnosno u ovoj klasi je 2010. godine u Hrvatskoj prodano 3100 vozila. Domaći kupci u pravilu su u ovoj klasi naklonjeni njemačkim proizvođačima, pa se kao glavni konkurent navode VW Passat, Ford Mondeo, Opel Insignia i Mazda6. U Peugeotu se nadaju da će novi model 508 zauzeti u ovoj godini oko 7,5 posto u ovom segmentu tržišta, a plan je već u 2012. godini, koja je prva cijela u prodaji, s modelom 508 osvojiti oko 10 posto segmenta, što bi bilo oko 350 prodanih primjeraka Peugeot 508. Novi revolucionarni 1,6 e-HDi dizelski motor prepun inovacija smanjuje potrošnju i emisiju CO2 za 15 % Kupci mogu birati između četiri paketa opreme – Access, Active, Allure i GT. Kod nas u ponudi su dva benzinska motora – 1,6 VTi 120KS i 1,6 THP 156KS, te četiri turbo dizelska motora – 1,6 HDi 112KS; 2,0 HDi 140KS; 2,0 HDi 163KS i 2,2 HDi 204KS. Motori se kombiniraju s ručnim mjenjačem s pet i šest stupnjeva prijenosa, te s automatikom sa šest stupnjeva prijenosa. Procjenjuje se da će od ukupne prodaje modela Peugeot 508 biti najtraženija verzija 2,0 HDi od 140KS koji se čini kao optimalan za ovu karoseriju i cijenu. Od početka je 508 u prodaji u dvije karoserijske verzije, kao limuzina i karavan. Od ukupno prodanih oko 15 posto prodaje odnosit će se na karoserijsku verziju SW (karavan), a čak 75 posto od ukupnog broja prodanih pokretati će dizelski motor. U ponudi je od samog početka i inovativan dizelski motor e-HDi. Model 508 je prvi Peugeot automobil s inovativnom e-HDi tehnologijom. Uz prvo predstavljanje tehnologije e-HDi motora u paketu dolazi nova generacija Stop&Start sustava koja ima reverzibilni alternator na dizelskom motoru. Ova tehnologija omogućava prekid rada i trenutačno ponovno pokretanje motora u svim situacijama kad vozilo stoji (crveno svjetlo na semaforu, gust promet)… Ova inovacija smanjuje za 15 % potrošnju i emisiju CO2 dizelskih HDi motora. Neki Peugeot modeli bit će opremljeni ovom tehnologijom od 2011. godine, a prvi od njih bit će Peugeot 508. Sva vozila opremljena tehnologijom e-HDi opremljena su gumama s malim otporom kotrljanja. Čak 30% dizelskih motora Grupacije bit će opremljeno motorima e-HDi. Tehnologija e-HDi omogućit će PSA Peugeot Citroënu da učvrsti svoju prednost u vozilima s niskom emisijom CO2. Ona je dio plana tehnoloških inovacija, kojem je cilj svakom klijentima ponuditi automobil s niskom emisijom CO2, prilagođen njegovim potrebama. Peugeot 508 dolazi kao zamjena za čak dva postojeća modela – Peugeot 407 i 607 Više tehničkih detalja možete pročitati u objavljenom članku PREDSTAVLJAMO PEUGEOT 508 koji smo objavili na www.autoportal.hr. Kod limuzine početak ponude je model Peugeot 508 1,6 VTi 120KS s paketom opreme Access koji košta 172.000 kuna, dok je najskuplja limuzina Peugeot 508 2,2 HDi 204KS s paketom opreme GT po cijeni od 283.500 kuna. Karavanska verzija koja je istovremeno dostupna skuplja je od 7000 do 11.000 kuna, pa ponuda počinje modelom Peugeot 508 SW 1,6 VTi 120KS s paketom opreme Access koji košta 179.000 kuna, a najskuplji karavan je Peugeot 508 SW 2,2 HDi 204KS s paketom opreme GT po cijeni od 294.500 kuna.
Davor Kindy

CIJENE PEUGEOT 508 LIMUZINA: Access 1.6 VTi 120 BVP E5 – 172.000 kuna Access 1.6 HDi 112 FAP BVM E5 – 180.000 kuna Active 1.6 THP 156 BVM E5 – 193.400 kuna Active 1.6 HDi 112 FAP BVM E5 – 196.400 kuna Active 2.0 HDi 140 FAP BVM E5 – 208.400 kuna Allure 1.6 THP 156 BVM E5 – 209.500 kuna Allure 2.0 HDi 140 FAP BVM E5 – 224.500 kuna Allure 2.0 HDi 163 FAP BVA E5 – 239.500 kuna GT 2.2 Hdi 204 FAP BVA E5 – 283.500 kuna CIJENE PEUGEOT 508 SW (karavan): Access 1.6 VTi 120 BVP E5 – 179.000 kuna Access 1.6 HDi 112 FAP BVM E5 – 187.000 kuna Active 1.6 THP 156 BVM E5 – 204.400 kuna Active 1.6 HDi 112 FAP BVM E5 – 207.400 kuna Active 2.0 HDi 140 FAP BVM E5 – 219.400 kuna Allure 1.6 THP 156 BVM E5 – 220.500 kuna Allure 2.0 HDi 140 FAP BVM E5 – 235.500 kuna Allure 2.0 HDi 163 FAP BVA E5 – 250.500 kuna GT 2.2 Hdi 204 FAP BVA E5 – 294.500 kuna CIJENE PEUGEOT 508 ECO-MOTION: Access limuzina1.6 e-HDi 112 FAP BVP STT E5 – 187.000 kuna Access SW 1.6 e-HDi 112 FAP BVP STT E5 – 194.000 kuna Active limuzina 1.6 e-HDi 112 FAP BVP STT E5 – 203.400 kuna Active SW 1.6 e-HDi 112 FAP BVP STT E5 – 214.400 kuna PAKETI OPREME PEUGEOT 508: ACCESS: ESP + ARF perfo + Hill assist, Klima uređaj s ručnim digitalnim podešavanjem, radio CD RD5 sa 6 zvučnika s USB priključkom i jack priključkom u središnjem naslonu za ruke, čelični naplatci 16″ Style A + ukrasni poklopci, čelični rezervni kotač 16″, akustično vjetrobransko staklo, električno upravljani i grijani retrovizori sa integriranim pokazivačima smjera, svjetla za maglu s cornering funkcijom, stražnja klupa 1/3 – 2/3, prednji zračni jastuci + bočni zračni jastuci + zračne zavjese sprijeda i straga + senzor zakopčanosti sigurnosnih pojaseva, električni podizači prednjih stakala (impulsno podizanje s vozačke strane) oprema prisutna samo na izvedbi SW: Stražnja klupa 1/3 – 2/3 sa ručicom za lakše preklapanje, rolo pokrivalo prtljažnog prostora, uzdužni aluminijski krovni nosači ACTIVE (dodatno na Access): Automatski dvozonski klima uređaj, limitator / Regulator brzine, upravljač i ručica mjenjača presvučeni kožom, stražnji parking senzori, električno preklopivi retrovizori s osvjetljenjem pristupa vozilu, hands free kit i Bluetooth audio streaming, kromirane letvice na bočnim prozorima, alu naplatci 16″ Style 02 (s čeličnim rezervnim kotačem 16″), automatsko uključivanje glavnih svjetala + automatski rad prednjih brisača, električno podešavanje lumbalnog dijela sjedala vozača (u 4 smjera), električni paket za sigurnost djece, električni podizači svih stakala (s impulsnim podizanjem), elektrokromatski unutarnji retrovizor, kromirani prstenovi na ručicama kod upravljača, utičnica 12V u prvom redu + utičnica 12V u drugom redu, osvjetljena ogledala na sjenilima za sunce, 2 dodatna zvučnika oprema prisutna samo na izvedbi SW: mreža u prtljažniku, utičnica 12V u prtljažniku, kromirana letvica na pragu prtljažnika, stakleni krov sa električno upravljanim zaslonom, zatamnjeni stražnji prozor i prozori u 2.redu ALLURE (dodatno na Active): otključavanje i pokretanje vozila bez ključa (hands free), sjedala u kombinaciji koža-tkanina + grijana prednja sjedala, alu naplatci 17″ Style 05 + aluminijski rezervni kotač 17″, električna parkirna kočnica, set podnih prostirki, upravljač presvučen kožom više kvalitete, LCD ekran u boji na instrument ploči, mjerenje prostora kod bočnog parkiranja, prednji parking senzori oprema prisutna samo na izvedbi SW: dodatno zatamnjena stražnja stakla GT (dodatno na Allure): navigacija WIP NAV (RT6), Head up display, alu naplatci 18″ Style 10 + rezervni kotač smanjenih dimenzija, sjedala GT u kombinaciji koža-tkanina + električno podešavanje prednjih sjedala + podešavanje dužine sjedalnog dijela na prednjim sjedalima, ukrasni elementi GT, zakretna ksenon svjetla + LED dnevna svjetla + brisači glavnih svjetala + automatski rad dugih svjetala (Smartbeam), odvojene ispušne cijevi lijevo/desno, detektor tlaka u gumama PONUDA MOTORA: 1,6L VTi 120 KS Ovaj motor obujma1598 ccm ugrađuje se u kombinaciji s poluautomatskim mjenjačem sa 6 stupnjeva prijenosa i nudi odličan odnos između voznih svojstava i potrošnje goriva. 1,6L THP 156 KS Uz ručni mjenjač sa 6 stupnjeva prijenosa ovaj motor krasi izniman raspon okretnog momenta (240 Nm pri 1400 o/min), što mu daje dinamičnost i elastičnost u vožnji. 1,6L HDi 112 KS FAP Ovaj motor uz ručni mjenjač sa 5 stupnjeva prijenosa nudi odličan spoj efikasnosti i male potrošnje goriva. Zahvaljujući svojim karakteristikama, pravo je zadovoljstvo u vožnji. 2,0L HDi 140 KS FAP Opremljen 6 stupanjskim ručnim mjenjačem ovaj motor karakterizira visok okretni moment od 320 Nm pri 2000 o/min (340 Nm uz overboost), koji pruža i primjerena ubrzanja. 2,0L HDi 163 KS FAP Motor obujma 1997 ccm opremljen automatskim mjenjačem sa 6 stupnja prijenosa nudi dinamične performanse uz visoku udobnost vožnje. 2,2L HDi 204 KS FAP Vrhunac motorizacije game 508 i dostupan isključivo u izvedbi GT, ovaj motor je opremljen 6 stupanjskim automatskim mjenjačem. Dinamična ubrzanja, visoka udobnost i visoka snaga, uspješno su kombinirani s niskom emisijom CO2 (150 g/km za Berlinu i 154 g/km za SW)

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo