VOZILI SMO: VOLKSWAGEN TIGUAN FACELIFT

Dorađeni mali brat Touarega dostupan je po cijeni od 25.433 do 36.853 eura
 
Vozili smo facelift Volkswagen Tiguana na zanimljivoj test ruti koja je uključila sve vrste cesta po kojima će ga u praksi voziti kupci. Isprobali smo ovaj zanimljivi SUV u gradskim uvjetima užeg centra Karlovca i Zagreba, na brzim magistralnim cestama, te lokalnim cestama na relaciji Zagreb – Jamnica- Gvozd – Karlovac, a potom i po uskim asfaltnim cestama u strmim brdovitim predjelima sjeverno-zapadno od Karlovca prema granici sa Slovenijom. Isprobali smo više različitih motorizacija i možemo kazati bio Tiguan pogonjen benzinskim ili dizelskim motorom u potpunosti je ispunio očekivanja i navode koje je Volkswagen dao u svezi snažno dorađenog VW Tiguana.
Na stražnjem su dijelu izmjene manje – ugrađeni su novi svjetlosni elementi i elegantniji branici
VW Tiguan je kao model vrlo uspješan u ukupnoj paleti Volkswagenovih modela na globalnoj razini. Facelift verzija VW Tiguana, ili kako ga mnogi nazivaju mali brat Touarega, imao je svjetsku premijeru početkom ožujka 2011. na 81. Salonu automobila u Ženevi. Četiri godine nakon uvođenja na tržište, Volkswagen Tiguan, kompaktni SUV na bazi Golfa, temeljito je obnovljen. S početkom prodaje facelift verzije Tiguana vezan je i jedan mali kuriozitet. Prodaja je u Njemačkoj počela znatno prije od planiranog početkom autosalona u Ženevi (3. – 13.3.2011.). Naime, prodani su gotovo svi modeli sa zalihe, pa su prodajni saloni ostali bez ponude te su u Wolfsburgu, suočeni sa ‘slatkim brigama’, promijenili plan i počeli s isporukama.
Novi VW Tiguan – do sada je u cijelom svijetu tijekom 4 godine kupcima isporučeno 700.000 Tiguana
Od kraja 2007. u svijetu je prodano čak 700.000 primjeraka. Koliko je to odličan rezultat za tu klasu vozila, a za koju stručnjaci predviđaju kako će ubuduće još značajno rasti u ukupnom broju prodanih automobila, govori i podatak kako se VW Touareg, a koji se prodaje od 2003. godine, u svijetu prodao u pola manjoj količini. VW Tiguan je na globalnoj razini pravi mali bestseller, pa se zato proizvodi na više mjesta. Prvo mjesto u kojem se proizvodi je matični Wolfsburg iz kojega modeli idu na europska i neka druga svjetska tržišta. U gradu Kaluga proizvode se modeli Tiguana koji se prodaju samo u Rusiji, te ti model ne ispunjavaju najnovije ekološke norme, pa se ta vozila mogu prodavati samo u Rusiji. VW Tiguan se proizvodi u Shanghaiju, i to samo za kinesko tržište. Na kineskom tržištu dostupan je i model Tiguana s dužim međuosovinskim razmakom. Model proizveden u Kini dostupan je samo na tom tržištu.
Facelift VW Tiguana dobra je osnova za osvajanje domaćih kupaca, ali značka VW ima i svoju cijenu, pa je teško očekivati kako će Tiguan moći cjenovno konkurirati ‘jeftilen’ ponudama konkurencije. Tiguan je sputan svojom cijenom kojom se pozicionira unutar game modela samog VW-a
VW Tiguan na globalnoj razini model je koji se uspješno prodaje, ali nažalost na našem tržištu uspješna prodaja je izostala Toga su svjesni uvoznici u našu zemlju te sada s facelifting modelom pokušavaju povećati prodaju u ovom segmentu na našem tržištu. VW Tiguan je u biti 2008. godine dobro startao na našem tržištu, kada je prodano ukupno 274 primjeraka, ali 2009. godine količina je pala na 150, a 2010. godine na samo 101 prodan primjerak Tiguana. Vladari u A-SUV segmentu na našem tržištu bili su Hyundai Tuscon i Nissan Qashqai. Da mjesta za bolju prodaju Tiguana ima, pokazuju i vrlo solidne brojke prodaje u prvih osam mjeseca 2011., tijekom kojih je prodano 391 Duster, 372 iX35, 347 Qashqai i 302 KIA Sportage, a Tiguana tek 56 komada.

Mali brat Touarega u potrazi za uspjehom na našem tržištu kreće facelift verzijom koja donosi novi izgled i naprednu tehnologiju. Tiguan je još uvijek jedini SUV u svojoj klasi koji se može naručiti u dvije različite izvedbe: jedna za korištenje u cestovnim uvjetima, a jedna specijalno namijenjena za terenske uvjete. Ova druga verzija nije dostupna na našem tržištu, iz razloga jer je filozofija matične tvrtke Volkswagen kako se ‘terenska’ verzija na određenom tržištu ne prodaje dok se ne ostvari značajnija prodaja cestovne verzije Tiguana.

Ovaj Volkswagen SUV postao je globalni uspjeh zahvaljujući svojim tehničkim karakteristikama, ali i zahvaljujući svom dojmljivom i bezvremenskom dizajnu, kako ga vole nazivati u VW-u. Volkswagen je dalje razvijao svoje linije, osobito prednji i stražnji dio koji su podvrgnuti preinakama i sada odražavaju novi Volkswagenov DNA dizajn. Volkswagen Tiguan je kompaktni SUV izrađen na bazi Golfa, te je u facelift verziji, koju smo imali prilike voziti, temeljito obnovljen.

Mehanika je neizmijenjena, a promjene nisu bile ni nužne. Tako su praktički osale iste vanjske dimenzije koje se od prijašnjeg modela razlikuju tek u nekoliko milimetara. Redizajnirani model dobio je novu masku, u stilu novog Passata, sa svjetlećim diodama u farovima, a na isti je način oplemenjena i unutrašnjost. Više od riječi govore slike, koje su u prilogu, te novi model izvana i iznutra djeluje bogatije i otmjenije. To će biti impuls za poboljšanje prodaje.

U ponudi je sedam motora i svi su od reda 4-cilindrični motori s izravnim ubrizgavanjem. Tri od sedam motora su novi u paleti motora za Tiguan. U ponudi su četiri benzinska motora (TSI) – 1.4 (90 kW/122 KS), 1.4 (118 kW/160 KS), 2.0 (132 kW/180 KS) i 2.0 (155 kW/210 KS). Tri su dizelska motora (TDI) – 2.0 (81 kW/110 KS), 2.0 (103 kW/140 KS) i 2.0 (125 kW/170 KS). Osnovne verzije su dostupne samo s prednjim pogonom, a ostali s uvjerljivim pogonom 4×4 preko viskozne spojke tipa Haldex. DSG 7-stupanjski mjenjač s dvije spojke također je na raspolaganju kao dodatna oprema za novi Tiguan.

Pored ručnog mjenjača sa šest stupnjeva, može se birati i automatski sa šest, a ponuđene kombinacije možete vidjeti u priloženim tabelama. Svi Tiguani s BlueMotion tehnologijom (BMT) opremljeni su također sa Start/Stop sustavom. Smanjuju potrošnju goriva za 0,7 l/100 km u novom SUV-u. Volkswagen Tiguan se može kupiti s prednjim pogonom ili s pogonom na sve kotače (4MOTION). VW Tiguan smatraju jednim od najštedljivijih SUV vozila u svijetu.

Novi sustavi potpore poput sustava za prepoznavanje umora, potpore svjetala Light Assist i Dynamic Light Assist bazirane na kamerama, te potpore održavanja vozila na voznom traku sada će proširiti ponudu dodatne opreme. Također novo u Tiguanu: XDS elektronička blokada diferencijala. U Europi savršeno vozilo za sve cestovne uvjete. VW Tiguan dostupan je s dva paketa opreme – Trend&Fun i Sport&Style. S obzirom kako su najprodavaniji konkurenti kao Nissan Qashqai kod kupca najtraženiji s prednjim pgonom, a ne s pogonom na sve kotače, za očekivati je kako će okosnicu prodaje facelift verzije VW Tiguana isto tako činiti verzije samo s prednjijm pogonom.

Početak ponude je s najjeftinijim modelom, benzinskim VW Tiguan 1.4 TSI 122 KS s ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa i paketom opreme Trend&Fun po cijeni od 25.433 eura. Najskuplja ponuđena verzija jest benzinska VW Tiguan 2.0 TSI 210 KS DSG7 4Motion s paketom opreme Sport&Style po cijeni od 36.853 eura. Ista verzija, ali pokretana 2.0 TDI 140 KS motorom košta 36.097 eura. Domaći uvoznik očekuje kako će u prvoj punoj godini, dakle tijekom 2012. godine, prodati 150 do 200 komada faceliftanog VW Tiguana.
Davor Kindy

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo