200 KS i još bolja dinamika vožnje

Yamaha R1 spremna je ponovno osvajati svijet, nova najbolja ležaljka na svijetu?

Svaki dio napredne tehnologije na modelu R1 razvijen je s pomoću znanja stečenog sudjelovanjem tvrtke Yamaha u utrkama na najvišoj razini.

Izvanredan EU5 pogonski sklop neravnomjernog rasporeda paljenja, s 4 cilindra i zapremninom od 998 ccm, izravni je potomak jedinice M1 – dok aerodinamičan oklop dolazi ravno s trkaćih staza.

No, iznad svega, nevjerojatni niz inteligentne elektronike na modelu R1 čini ovaj motocikl tako posebnim. Novi R1 razvija 200 KS pri 13.500 okretaja. Opremljen svime, od elektroničkog gasa do sustava regulacije pokretanja (LCS, engl. Launch Control System), upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management) kao i nadzorom kočenja (BC) i još mnogo toga, ovo je vrhunski Yamahin supersportski model izrađen da bude vodeći na ulici i stazi. Isporučuje se u sportskoj novoj boji Icon Blue s dvije nijanse i mat plavom shemom boja, kao i u dinamičnoj Yamahinoj crnoj boji.

Yamaha R1 (2022.)

  • Aerodinamični oklop u stilu modela M1
  • Visokoučinkoviti agregat zapremnine 998 ccm koji zadovoljava normu EU5
  • Iznimno kvalitetna završna obrada s dvije nijanse nove boje
  • Prednja vilica marke KYB od 43 mm
  • Sustav upravljanja kočenjem (BC, engl. Brake Control)
  • Sustav upravljanja kočenjem s pomoću agregata (EBM, engl. Engine Brake Management)
  • LED prednja svjetla i pozicijska svjetla iduće generacije
  • APSG ride-by-wire sistem
  • Sustav kontrole pokretanja (LCS)
  • Kočione pločice za visoku razinu trenja
  • Pneumtici Bridgestone Battlax RS11 – 190 široki stražnji
  • Poboljšani TFT instrumenti sa zaslonima EBM i BC

Tip pogona: Hlađenje tekućinom, 4- cilindarski, EURO5, 4-takta, 4-ventila, DOHC
Zapremina: 998 ccm
Provrt x hod: 79,0 × 50,9 mm
Omjer kompresije: 13,0 : 1
Maksimalna snaga147,1 kW (200,0 KS) @ 13.500 o/min
Maksimalan okretni moment: 113,3 Nm @ 11.500 o/min
Sustav podmazivanja Mokri karter
Tip kvačilaMokro, Višestruki diskovi
Sustav paljenja: TCISustav pokretanja
Sustav prijenosa: Stalan otvor, 6-brzinski
Završni prijenos: Lanac
Potrošnja: 6.8 l / 100 km
CO2 emission159 g/km
Rasplinjač: Elektronično ubrizgavanje goriva

Autor

Preporučeni sadržaj