PROMETNA PATROLA

Zaustavljanjem BMW-a na nogostupu u Ilici Tony Cetinski je bahato prekršio prometni propis, ali neprihvatljivim objašnjenjem dodatno se ‘zakopao’

Pixabay, MrSilesian, BMW

Objašnjenje za kršenje prometnih propisa je ne samo bezobrazluk osobe koja smatra da je privilegirana u prometu, nego ukazuje na još veći problem – Cetinski je stao kako bi odgovorio na poruku koju je prethodno, očito, pročitao u vožnji!

– Nemam potrebe objašnjavati zašto sam stao nakratko sa strane i pisao na mobitel… Neću valjda voziti i biti na mobitelu u trenutku kada jednostavno moram biti – rekao je Cetinski za 24sata, nakon što je zaustavio novi BMW Serije 7 na nogostupu pješačke zone u Ilici. To pokazuje bahatost osobe koja smatra da je privilegirana te izvan i iznad Zakona o sigurnosti prometa na cestama. Vidjelo se to i u pravosudnom epilogu tragične prometne nesreće u kojoj je krajem 2017. Tony Cetinski pregazio osobu koja je ležala na kolniku u rovinjskoj Pustoj cesti.

No, Cetinski se bahatim i nelogičnim objašnjenjem neprihvatljivog kršenja prometnih propisa, jer zaustavljanje golemog automobila na nogostupu nije samo funkcionalni, nego i sigurnosni problem (može zakloniti osobu, a pogotovo dijete koje iskoračuje na kolnik, pred nadolazećim vozilom) malo ‘zaigrao’ i dodatno inkriminirao.

Procijenio je da odmah mora odgovoriti na poruku koju je upravo primio. Kako i zašto?! Jedino je logično objašnjenje da je prethodno pročitao u vožnji! A to je jedna od najopasnijih situacija u prometu, znatno opasnija od primanja telefonskog poziva i razgovaranja u vožnji.

Ovo bi neprihvatljivo ponašanje osobe koja bi drugima trebala biti uzor u prometu trebalo potaknuti dopunu čl. 196. st. 3 Zakona i sigurnosti prometa na cestama. Kazna od 130 eura primjerena je za razgovor preko mobitela. Ali čitanje poruka, odgovaranje na njih i surfanje na internetu treba kažnjavati znatno strože, uz kaznene bodove i oduzimanje vozačke dozvole.

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo