Peugeot 3008, Europski automobil 2017. godine četvrti će rođendan proslaviti zanimljivim redizajnom i ‘brušenjem’ tehnologije, a ‘forte’ će biti plug-in hibrid na bazi turbobenzinca PureTech 130 EAT8…
… koji će samo na struju moći voziti 60 kilometara te će statistički (uz redovito punjenje baterija) trošiti samo 1,9 litara na 100 km. PSA koncern, koji je ozbiljno uzdrman krizom zbog pandemije Covid-19, sve ‘misli i molitve’ stavlja na crossover projekt i desetak modela Peugeot (2008, 3008, 5008), Citroën (C3 Aircross, C5 Aircross), Opel (Crossland X, Grandland X).
Za proljeće sljedeće godine priprema se temeljit redizajn udarnog modela, kojega s pravom nazivaju predvodnikom crossovera nove generacije. Peugeot 3008 dobiva masku s li-tech LED elementima u stilu modela 508, s prepoznatljivim elektroničkim kljovama.
U prvom će planu biti 3-cilindarski turbobenzinac 1.2 PureTech, u izvedbama 110 i 130, koji će serijski biti opremljen 48-voltnom potporom, koja će poboljšati performanse i smanjiti potrošnju goriva. A glavna će uzdanica biti plug-in-hibrid, nabazi turbobenzinca PureTech 130 EAT8 (dakle s izvrsnim 8-stupanjskim automatskim mjenjačem Aisin).
Kako je pandemija koronavirusa produljila vijek dizelašima, tako će provjereni turbodizelaš 1.5 BlueHDi, u verzijama sa 102 i 130 KS, biti usklađen s ekološkim normama EU 6d.
Poboljšan stil i izbrušenu motorizaciju pratit će i obogaćena oprema s hi-tech Infotainmentom. Zbog toga PSA s pravom očekuje nastavak tržišnog uspjeha modela Peugeot 3008, a kupci krajem ove i početkom sljedeće godine mogu očekivati povoljne akcijske ponude za odlazeći aktualni model…
Ilustracija: Lastcarreviews.com