Najznačajnija promjena je 4,0-litreni šestocilindrični bokser motor…
Ovaj atmosfera preuzet je izravno iz trkaćeg automobila 911 GT3 Cup i razvija 500 KS u 718 Cayman GT4 RS Clubsport – 75 KS više od prethodnog modela GT4 Clubsport. Uz mnoge nadograđene detalje, fokus u razvoju novog 718 Cayman GT4 RS Clubsport bio je na daljnjem poboljšanju ukupnih performansi. Standardni 7-brzinski mjenjač s dvostrukom spojkom (PDK) koji je ugrađen u automobil sada koristi svih sedam stupnjeva prijenosa naprijed, umjesto šest. Svi stupnjevi prijenosa imaju kraće omjere nego u prethodnom modelu.
Ovisno o stazi i propisima specifičnim za seriju, novi 718 Cayman GT4 RS Clubsport može postići vrijeme kruga koje je više od dva posto brže od prethodnog modela. Homologirano vozilo tvornički je spremno za stazu i može se koristiti u SRO trkaćim serijama diljem svijeta bez daljnjih preinaka.
U razvoj novog automobila ugradili smo naše iskustvo iz posljednje tri godine vođenja prethodnog GT4 Clubsporta, kao i želje kupaca,“ rekao je Michael Dreiser, menadžer prodaje i distribucije u Porsche Motorsportu. „Brže vrijeme kruga u kombinaciji s daljnjim poboljšanjem voznih sposobnosti nudi našim kupcima konkurentan proizvod za nadolazeće trkaće sezone u natjecanjima klase GT4 diljem svijeta.“ Porsche je počeo nuditi Cayman GT4 Clubsport generacije 981 2016. godine, ulazeći u ovu novu format utrka kupaca rano s konkurentnim automobilom. Ukupno je proizvedeno 421 jedinica prije 2018. Sljedeća generacija modela, koja se temeljila na 718 Cayman GT4, debitirala je 2019. Bio je to također iznimno uspješan automobil, s oko 500 proizvedenih jedinica do danas. Jedan od razloga velike potražnje za ovim vozilima su niski troškovi rada. Korištenje dobro dokazane tehnologije serijske proizvodnje u kombinaciji s komponentama specifičnim za utrke značajno smanjuje troškove za timove kupaca.
Foto: Porsche