Renault Megane (2021.) osvježeni model stigao u Hrvatsku

Novi Mégane, model s mnogo lica, prvi je Renaultov kompakt opremljen plug-in hibridnim motorom kojim je ponovno dokazao svoju svestranost.

Od predstavljanja prvog Renaulta Mégane 1995. četiri generacije tog modela prodane su u 7 milijuna primjeraka diljem svijeta. Mégane je s vremenom prerastao u čitavu obitelj modela, uključujući inačice R.S. koje su postale mjerilo u segmentu sportskih kompakata, pri čemu osobito valja istaknuti R.S. TROPHY-R koji je 2019. postavio novi rekord kruga na slavnoj stazi Nürburgring u Njemačkoj.

Kako smo se već upoznali s E-Tech Plug-in hibrid postavom, koja spaja prednosti električnih vozila kao što su niska razina buke i trenutačan odziv bez gubitka dosega. U hibridni motor ugrađene su komponente razvijene u suradnji Alijanse i Renaultovih inženjera, plod desetogodišnjeg iskustva grupe Renault u proizvodnji električnih vozila i sudjelovanja u Formuli 1.

Novi Mégane opremljen je obnovljenim i suvremenijim kokpitom sa 9,3-inčnim zaslonom multimedijskog sustava i 10,2-inčnim zaslonom instrumentne ploče sa svim značajkama multimedijskog sustava Renault EASY LINK. Ergonomično sučelje ovog sustava nadahnuto pametnim telefonima još je funkcionalnije i praktičnije.

Novi Mégane opremljen je novim sustavima za pomoć u vožnji koji povećavaju sigurnost i udobnost svih putnika, među kojima i sustavom za pomoć u vožnji autocestom i u prometnim gužvama. Riječ je o autonomnom sustavu 2. razine koji pridonosi bezbrižnosti i udobnosti za upravljačem.

Dinamične linije i dizajn kojima Mégane duguje svoj uspjeh zadržane su i u novom modelu, a LED svjetla Pure Vision koja povećavaju vidljivost i udobnost u vožnji donijela su mu još veću razinu uglađenosti i profinjenosti.

Novi Mégane bit će dostupan u pet izvedbi (Berline, Grandtour, R.S. Line, R.S. i R.S. TROPHY) i s bogatom ponudom motora, koja uključuje i novi hibridni motor E-TECH Plug-in hibrid, kojima će zadovoljiti svačije potrebe.

Prodaja novog Méganea u Hrvatskoj počinje od listopada 2020.

Vanjski dizajn i blage promjene, a ovo su najznaćajnije:

FULL LED SVJETLA
Prednja svjetla novog Méganea izvedena su u tehnologiji LED Pure Vision. Ova su svjetla dostupna već od početne razine opreme i zamjenjuju halogena svjetla prethodnih modela. Kako bi se povećala vidljivost, a vožnja učinila sigurnijom i ugodnijom, svjetlosni snop prednjih svjetala povećan je za gotovo 30 %. Stražnja svjetla također prelaze na trajniju i učinkovitiju 100 % LED tehnologiju.

NOVI PREDNJI ODBOJNIK
Novi Mégane može se pohvaliti obnovljenim prednjim odbojnikom te novom prednjom maskom i donjim usisnikom, ukrašenima kromiranim umetcima od treće razine opreme.

NOVI DEFLEKTORI
Svjetla za maglu novog Méganea uokvirena su kromom, dok deflektori zraka ispred prednjih blatobrana pridonose njegovoj aerodinamičnosti.

DINAMIČKI POKAZIVAČI SMJERA
Novi dizajn stražnjeg kraja sada uključuje povišena LED svjetla i dinamičke pokazivače smjera. Novi Mégane krasi i još profinjeniji stražnji odbojnik.

UPEČATLJIVIJI PROFIL
Izmijenjen je i dizajn bočnih stranica, koje su sada istaknute i rasvjetom ugrađenom u ručice vrata. Dostupni i su novi 16-inčni i 18-inčni naplatci.

TRI NOVE BOJE KAROSERIJE
Novi Mégane i novi Mégane Grandtour bit će dostupni u 10 boja karoserije, uključujući tri nove boje: bakrena Solar, siva Baltic i nova siva boja Highland.

Dizajn unutrašnjosti dobio dobrodošlo osvježenje i novu multimediju…

Unutrašnjost novog Méganea intuitivnija je i ergonomičnija zahvaljujući tehnološkoj opremi integriranoj u još elegantnije i sofisticiranije okruženje.

NOVI 10,2-INČNI DIGITALNI ZASLON
Novi Mégane po prvi je put opremljen digitalnom instrumentnom pločom sa zaslonom veličine 10,2 inča (ovisno o inačici). Zaslon uključuje intuitivni navigacijski sustav koji vam omogućuje da prilagodite vožnju.

9,3-INČNI OKOMITI ZASLON MULTIMEDIJSKOG SUSTAVA RENAULT EASY LINK
Novi 9,3-inčni zaslon multimedijskog sustava ima dvostruko veću radnu površinu od 7-inčnog zaslona prethodne generacije. Zahvaljujući besprijekornoj integraciji, ovaj zaslon unosi suvremenost u putnički prostor. Novi povezani multimedijski sustav Renault EASY LINK objedinjuje čitav niz multimedijskih sadržaja, navigaciju, informativne značajke i postavke sustava Multi-Sense.

JOŠ PROFINJENIJA UNUTRAŠNJOST
Tipke središnje konzole, osobito komande klima-uređaja s ugrađenim pokazivačem temperature, sada su još suvremenije, luksuznije i ergonomičnije. Sve sustave za pomoć u vožnji moguće je aktivirati s pomoću komandi na upravljaču.

Nove presvlake, dostupne od druge razine opreme, donose dodatnu razinu profinjenosti. Vozačevo sjedalo sada je moguće električno podesiti (ovisno o inačici).

Novi Mégane uključuje novi samozatamnjujući unutarnji retrovizor bez okvira, dostupan od treće razine opreme.

EASY LINK, ovo smo željeli vidjeti u Meganeu
Sustav EASY LINK dostupan je u tri inačice kompatibilne sa sustavima Android Auto i Apple CarPlay:
– 7-inčna inačica
– 7-inčna inačica s ugrađenom navigacijom
– 9-inčna okomito postavljena inačica s ugrađenom navigacijom.

Velika novost je i novi Megane R.S. Line paket. Prepoznatljiv dizajn linije R.S. Line proširio se na obitelj Mégane kako bi zamijenio prethodni dizajn linije GT Line – postojano obilježje ponude Renault Sporta na svim tržištima tijekom posljednjih 10 godina.

Još profinjeniji i istančaniji, R.S. Line više je od novog imena. Vanjski dizajn i unutrašnjost vozila poprimili su sportski izgled kako bi se udovoljilo želji sve većeg broja kupaca koji se žele istaknuti dinamičnim dizajnom svojeg vozila.

Vanjski i unutarnji dizajn novog Méganea R.S. Line snažno su prožeti duhom Renault Sporta kako bi se naglasila pripadnost obitelji R.S. Novi Mégane R.S. Line izvana krasi kultni potpis modela R.S. – spojler po uzoru na Formulu 1. Ističe se i svojom prednjom maskom s uzorkom u obliku pčelinjeg saća te posebnim 17-inčnim naplatcima Monthlery ili 18-inčnim aluminijskim naplatcima Magny-Cours. Stražnji kraj još je mišićaviji zahvaljujući dvostrukim ispušnim cijevima kompaktne izvedbe novog Méganea i kromiranoj ispušnoj cijevi novog Méganea Grandtour.

Unutrašnjost uključuje elemente karakteristične za R.S. Line, kao što su sportska sjedala s bočnom potporom, umetci u dizajnu ugljičnih vlakana, sportski upravljač presvučen perforiranom kožom s dvostrukim R.S. dijamantom i sportske aluminijske papučice. Crna unutrašnjost, naglašena crveno-sivim šavovima presvlaka i ručice mjenjača, pretvara vozačevo mjesto u pravi kokpit.

Dizajn novog Méganea R.S. Line obogaćen je dodatnim sportskim značajkama kako bi se kupci još snažnije povezali s Renaultovim nasljeđem u Formuli 1.

MULTI-SENSE tehnologija
Tehnologija Renault Multi-Sense ostavlja dojam kao da imate više vozila u jednom. Putem ovog sustava možete prilagoditi mapiranje motora, rad upravljača, ambijentalno osvjetljenje i postavke digitalnog zaslona instrumentne ploče kako bi vožnja u potpunosti odgovarala vašem raspoloženju.

Na raspolaganju su četiri načina rada:
– način rada Eco koji pridonosi smanjenju potrošnje goriva i emisija CO2
– način rada Comfort za još opuštenije iskustvo vožnje s manjim otporom upravljača
– način rada Sport, za više užitka u vožnji, veću okretnost i brži odziv
– način rada MySense (zadani način rada), za prilagođen doživljaj vožnje.

Hibridni motor E-TECH Plug-in ima tri načina rada: Pure, MySense i Sport.

Obnovljen dizajn i grafika sustava Multi-Sense nude još bolje iskustvo vožnje. Osim ergonomičnijih, intuitivnijih i jednostavnijih postavki, sustav uključuje nove boje ambijentalnog osvjetljenja te aplikaciju R-Sound za prilagodbu zvuka motora.

Digitalni 7-inčni ili 10,2-inčni zasloni upravljačke ploče prikazuju widgete koje vozač može prilagoditi po svojoj želji. Ovisno o odabranom načinu rada, vozač može odabrati koji će podaci biti prikazani na zaslonu, primjerice potrošnja goriva u načinu rada Eco ili snaga i okretni moment u načinu rada Sport. 10,2-inčni digitalni zaslon uključuje navigacijski sustav.

Cjenik osvježenog Meganea možete vidjeti u nastavku.

Megane će ponuditi brojne sustave pomoći

Novi Mégane opremljen je sustavima za pomoć u vožnji Renault EASY DRIVE, uključujući sustav za pomoć u vožnji autocestom i u prometnim gužvama. Riječ je o autonomnom sustavu 2. razine koji vožnju čini jednostavnijom i sigurnijom.

Sustav za pomoć u vožnji autocestom i u prometnim gužvama
Sustav za pomoć u vožnji autocestom i u prometnim gužvama objedinjuje adaptivni tempomat (s automatskom funkcijom Stop&Go) i sustav za održavanje vozila u središtu traka. Aktivan je do brzine od 160 km/h te je dostupan za sve inačice s automatskim mjenjačem EDC. Sustav prilagođava brzinu vozila, održava sigurnosni razmak od vozila ispred te vas pomaže zadržati u središtu traka. Osobito je koristan u prometnim zastojima i na autocesti – zaustavit će vaš novi Mégane i ponovno ga automatski pokrenuti nakon 3 sekunde, bez intervencije vozača.

Sustav za pomoć u vožnji autocestom i u prometnim gužvama autonomni je sustav 2. razine koji značajno poboljšava udobnost u vožnji. Ipak, od vozača se i dalje zahtijeva da drži ruke na upravljaču i pogled na cesti.

Sustav za pomoć u vožnji autocestom i u prometnim gužvama dostupan je za inačice opremljene motorima TCe 140 i 160 EDC FAP, kao i za inačicu s hibridnim motorom E-TECH Plug-in hibrid.

Adaptivni tempomat s funkcijom Stop&Go
Adaptivni tempomat, koji je već dio ponude Méganea, sada je proširen funkcijom Stop&Go u inačicama s motorima E-TECH Plug-in hibrid, TCe 140 i 160 EDC FAP. U prometnim gužvama, kad vozač mora potpuno zaustaviti vozilo, to za njega može učiniti sustav i zatim ga ponovno pokrenuti nakon tri sekunde kad se promet ponovno pokrene.

Sustav automatskog kočenja u nuždi
Sustav automatskog kočenja u nuždi s prepoznavanjem pješaka povećava sigurnost upozoravanjem vozača na opasne situacije i aktiviranjem kočnica onda kada to vozač propusti učiniti.

Upozorenje na vozilo u mrtvom kutu
Zahvaljujući novim senzorima radara sa širim poljem detekcije, ovaj sustav precizno i u svim vremenskim uvjetima prepoznaje vozila u mrtvom kutu, ali i vozila koja izlaze s parkirnog mjesta.

Upozorenje na izlazak iz traka i zadržavanje vozila u traku
Sustav upozorenja na izlazak iz traka, otprije dostupan u ponudi Méganea, sada je povezan sa sustavom za održavanje vozila u prometnom traku kako bi bio još učinkovitiji. Sustavi se aktiviraju pri brzinama većim od 60 km/h odnosno 70 km/h kako bi upozorili vozača i ispravili putanju ako smatraju da će prekoračiti liniju bez prethodnog uključivanja pokazivača smjera.

Sustav za otkrivanje umora vozača
Dostupan od druge razine opreme, ovaj sustav analizira upravljanje kako bi prepoznao umor vozača te ga vizualnim i zvučnim upozorenjem upozorio na potrebnu stanku.

Zadržane značajke
Novi Mégane zadržava značajke kao što su parkirni senzori i kamera za vožnju unatrag, tempomat i graničnik brzine, automatsko uključivanje kratkih/dugih svjetala i sustav za prepoznavanje prometnih znakova.


Komentari

loading...