ULTIMATIVNI KOMPAKT

Renault Megane R.S. Ultime, za kraj posebna edicija u 1976 primjeraka

Foto: Renault

Megane R.S. Ultime je posljednji model s logotipom Renault Sport. Alpine, marka sportskih automobila Grupe Renault ispisat će sljedeća poglavlja ove priče…

Renault Megane R.S. Ultime donosi prepoznatljiva vizualna obilježja Renault Sporta, uključujući dvostruki dijamant i specifičnu grafiku inspiriranu Renault novim logotipom. Biti će dostupan u četiri boje karoserije: Star Black pruge (koje dolaze kao standard) elegantno se stapaju, Pearl White ima upečatljiv vizualni učinak, Sirius Yellow već sad ikonska boja Renault Sporta i Tonic Orange kontrast.

Mnogi detalji ove ograničene serije sada su crni: logotipi, ručke na vratima, okviri prozora, kotači (čak i poklopci matica), poklopci branika, stražnji difuzor i lamela Formule 1 na prednjem braniku, koja dolazi sa sjajnom završnom obradom i Ultime monogram. Efekt gradijenta doprinosi živopisnom osjećaju.

Seriju od 1.976 numeriranih automobila (Renault Sport osnovan je 1976.) potpisat će Laurent Hurgon, vozač i stručnjak za razvoj koji je postavio rekorde Meganea R.S. na stazama. Automobil će imati svoju javnu premijeru na Salonu automobila u Tokiju 13. siječnja 2023., u zemlji koja ima oko 10.000 obožavatelja sportskih modela marke.

Standardna oprema bez premca u Meganeu R.S. Ultime uključuje mnoge specifične značajke koje smo vidjeli u standardnom i Trophy izdanju. Tu su 9,3″ navigacijski zaslon s Bose Hi-Fi sustavom, 10-inčni digitalni klaster, 360° kamera. Popis opcija ograničen je na head-up zaslon (samo za volan na lijevoj strani). Ova ograničena serija temeljena na Meganeu R.S. Trophy pokreće 4-cilindrični turbo motor od 300 KS i 420 Nm, s EDC mjenjačem (za Europu) i Torsen mehaničkim diferencijalom, koji tjera automobil iz mjesta do 100 km/h za samo 5,7 sekundi.

Opremljen je poluslick gumama Bridgestone Potenza S007 razvijenim za Megane R.S. Trophy R, uparen s Fuji Light 19-inčnim kotačima i Brembo dvostrukim lijevanim kočnicama s crvenim čeljustima. Prednja osovina s neovisnim zakretanjem, spuštena Cup šasija, hidraulički graničnici kompresije i 4CONTROL sustav upravljanja na 4 kotača doprinose vrhunskom iskustvu vožnje sportskog automobila – na stazama i svugdje drugdje.

Foto: Renault

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo