TWINGO Z.E.

Renault Twingo od sad diše i na struju, početna cijena iznosi 139.200 kuna!

Renault Twingo Z.E., maleni strujaš A-segmenta, stigao je na domaće tržište, a nudi 270 kilometara dosega…

Twingo Z.E. sedmo je električno vozilo grupe Renault nakon Zoeja, Twizyja, lakih gospodarskih vozila Kangoo Z.E. i Master Z.E., RSM-ove luksuzne limuzine SM3 Z.E. dostupne u Južnoj Koreji i električnog vozila City K-ZE dostupnog u Kini. U klasi malih gradskih automobila, Twingo Z.E. našao se uz bok novom Renaultu ZOE iz B-segmenta.

Nudi bateriju kapaciteta 22 kWh, a litij-ionske ćelije razvijene u suradnji s tvrtkom LG Chem. Ugradnja ove baterije nije utjecala na prostranost i obujam prtljažnika. Toplinsko upravljanje baterijom temelji se na sustavu hlađenja vodom, što je novost u ponudi Renaulta Z.E. Zahvaljujući punjaču Caméléon® koji je Renault razvio za ZOE, bateriju je moguće puniti na svim punionicama izmjeničnom strujom (AC) snage do 22 kW. Aluminijske pregrade, u potpunosti integrirane u strukturu paketa baterija, dodatno jačaju njezinu izdržljivost u slučaju sudara.

(foto: Renault)

Pogonski sklop inačice Z.E. (motor, redukcijski mjenjač i ugrađeni punjač) preuzet je iz Zoeja te je, kao i ostali električni motori Grupe Renault i njezinih partnera, proizveden u tvornici Cléon na zapadu Francuske. Zahvaljujući njemu, ovaj mali gradski automobil odlikuje se prvoklasnom energetskom učinkovitošću.

Vozilo se sastavlja u tvornici u Novom Mestu u Sloveniji – gdje se proizvode sve Twingove inačice– odakle se zatim distribuira diljem Renaultove mreže. Svi Renaultovi prodajni i tehnički timovi u Europi prošli su obuku o posebnim značajkama električnih vozila.

(foto: Renault)

 

Twingo Z.E. pokreće motor snage 60 kW (82 KS) s trenutačno dostupnim okretnim momentom od 160 Nm. Vozači će uživati u snažnom i tihom ubrzanju čak i pri nižim okretajima. Motor ubrzava do 50 km/h u samo četiri sekunde, dok njegova maksimalna brzina od 135 km/h omogućuje vožnju autocestom.

Po uzoru na model Zoe, Twingo Z.E. posjeduje način rada B koji vozačima omogućuje da odaberu između tri stupnja regenerativnog kočenja čim otpuste pritisak s papučice gasa. Odabirom intenzivnog prikupljanja energije kočenja vozilo značajno usporava. Rezultat toga je brzo punjenje baterije, smanjena potreba za kočenjem i jednostavnija gradska vožnja. Nasuprot tome, način rada kontinuiranog kretanja omogućuje mu da se nastavi kretati kao da je u praznom hodu.

(foto: Renault)

Ugrađeni sustav EASY LINK omogućuje programiranje punjenja u razdoblju najnižih cijena električne energije. Sustav tijekom vožnje prikazuje preostali domet u stvarnom vremenu, a zatražite li, prikazat će i najbliže punionice te njihovu raspoloživost u stvarnom vremenu.

(foto: Renault)

S pomoću aplikacije MY Renault, vozači mogu daljinski nadzirati status baterije te upravljati radom klima-uređaja i grijanja kako bi postigli optimalnu temperaturu putničkog prostora tijekom punjenja i tako očuvali domet svojeg vozila. Vozačima je na raspolaganju i usluga Planiranja rute električnog vozila koja prikazuje željenu rutu zajedno s raspoloživim punionicama.

Cijena za početnu Life R80 inačicu iznosi 139.200 kuna, dok je za potpuno opremljeni Intense R80 potrebno izdvojiti 168.200 kuna.

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin