Rimac odrađuje posljednju fazu testiranja aerodinamike

Zadnje dvije godine predstavili smo tri različite generacije prototipova C_Two, koja su prolazila niz ispitivanja u zračnom tunelu…

Inženjerski tim iz Svete Nedelje izvodio je tisuće CFD simulacija za C_Two. Svaki se simulacijski model sastoji od preko 120 milijuna elemenata s do 180 milijuna za detaljne modele prijenosa topline. Kod testiranja u stvarnom vremenu presudno je potvrditi očekivane rezultate. Ispitivanja u stvarnom vremenu provode se u kontroliranom okruženju za ispitivanje zračnog tunela i na stazi.

Tijekom ispitivanja, inženjeri su fokus stavili na procijenu automobil u tri temeljna aspekta: učinkovitost automobila, performanse hlađenja i aktivni aerodinamični sustavi. Sve je to za električni automobil još važnije od tradicionalnog motora s unutarnjim izgaranjem. Primjerice, na dalekim putovanjima zahtjevi za hlađenjem bit će prirodno niži nego kad se C_Two vozi stazom. Istodobno je također ključno osiguravanje optimalnog dometa baterija i ukupne sposobnosti automobila da u potpunosti iskoristi svoju ogromnu snagu i okretni moment.

U tom pogledu aerodinamika automobila igra ključnu ulogu. C_Two je pažljivo dizajniran, imajući u vidu ovaj element. C_Two ima četiri specifična aktivna aerodinamička dijela. Sve od aktivnog prednjeg razdjelnika i inteligentnih zračnih zaklopki podvozja do prilagodljivog krila zračne kočnice dokazuje da je C_Two oblikovan po performansama.

Dakle, Rimac ništa više ne prepušta slučaju i definitivno brojimo sitno do konačnog proizvoda…

foto: Rimac

Komentari