Treba početi tijekom školovanja, potom kroz autoškole, a posebice je važno u državnim službama. Također, trebamo mijenjati sustav vrijednosti, kako mladi vozači ne bi težili dokazivanju u bjesomučnoj jurnjavi…
Kad su stručnjaci tvrtke Audi 1983., tri godine nakon uvođenja, analizirali utjecaj pogona quattro, dakle 4×4 na sigurnost, došli su do neočekivanih rezultata. Premda su modeli s pogonom 4×4 trebali biti sigurniji, jer raspodjela vučne sile na sve kotače smanjuje rizik nekontroliranog zanošenja, njihov se udio u teškim nesrećama nije smanjio.
U sljedećem su se istraživanju, protiv svih zakona fizike, pokazali pogibeljnijima od klasičnih. Zaključak: povećavaju samouvjerenost vozača i potiču na nerazumnu vožnju. Drugi je razlog što dugo zadržavaju dinamičku stabilnost, a kad je izgube, gube je naglo, nepredvidivo i, u pravilu, nepovratno.
Pretjerana samouvjerenost vozača je kobna, a pomoći može samo sustavno i neprestano promicanje sigurnosti u prometu. Treba početi tijekom školovanja, potom kroz autoškole, a posebice je važno u državnim službama. Također, trebamo mijenjati sustav vrijednosti, kako mladi vozači ne bi težili dokazivanju u bjesomučnoj jurnjavi.