Škoda slavi novu obljetnicu, proizveli 3.000.000 motora serije EA211

Prvi EA211 pušten je s proizvodne linije u 2012. u 1.0 MPI izvedbi…

Oko 800 radnika trenutno radi na proizvodnji trocilindarski i četverocilindričnih varijanti u izvedbama od 1.0 do 1.6. Riječi je o motorima, koji su ugrađuju uz Škodu i u ostalim modelima unutar koncerna Volkswagen Group. Inače, češki proizvođač je prvi motor proizvela 1899. godine.

Škoda proizvodi motore EA211 u četiri inačice, u Mladá Boleslavu za vlastite automobile i druge modele iz koncerna. Oko 800 zaposlenika dnevno proizvodi do 1.900 motora. Ipak, ta brojka nije vrhunac, budući da Škoda zbog sveobuhvatnih mjera za sprečavanje širenja Koronavirusa radi u smanjenom obujmu. U odnosu na uobičajenih – 2.400 komada.

Motori iz serije EA211 su oni s tri cilindra, točnije 1.0 MPI koji isporučuje 44 kW (60 KS) ili 55 kW (75 KS), 59 kW (80 KS) 1.0 MPI EVO , te 1.0 TSI, koji je dostupan s izlazima snage 70 kW (95 KS), 81 kW (110 KS) ili 85 kW (115 KS). S druge strane, četverocilindrične inačice modela EA211 uključuju 1.4 TSI varijantu koja nudi 94 kW (128 KS), zatim 110 kW (150 KS) i 1.6 MPI koji isporučuje 81 kW (110 KS). Svi ti motori su ugrađeni u 12 modela koje proizvode različite marke iz koncerna Volkswagen Group širom svijeta. Pored Škoda Fabia, Scala, Octavia, Karoq i Kodiaq, ove motore još dobivaju još Volkswagen Polo, Ameo, kao i SEAT Ibiza, Ateca, Toledo i Arona.

Kronološki pregled EA211 serije motora u proizvodnim pogonima u Mlada Boleslav:

2012.: EA211 proizvodnja počinje s 1.0 MPI motorom
2014.: Počinje proizvodnja 1.4 TSI i 1.6 MPI izvedbi
2015.: Prva veća obljetnica proizvodnje: izgrađeno je 500.000 EA211
2016.: Krenula proizvodnja 1.0 TSI, dosegnuta brojka 1.000.000 motora iz serije EA211
2018.: Počinje proizvodnja 1.0 MPI EVO
2019.: Škoda proizvodi svoj 2.500.000. EA211 motor
2020.: Škoda proizvodi svoj 3.000,000th EA211 motor


Komentari

loading...