Škoda Superb treće generacije, serije B8 predstavljena je početkom ožujka 2015. na salonu u Ženevi, a krajem prošle godine sitno, ali bitno osvježen – LED svjetla, napredniji infotainment, obogaćena oprema…
Najveći češki automobil, osnovni limuzinski i karavanski (Combi) sada je dobio dvije nove, ekološki prihvatljive motorizacije. Trendovski, u ponudu je došla plug-in-hibridna verzija Superb iV, koja za pogon kombinira turbobenzinca 1.4 TSI sa 156 KS i AC elektromotor snage 85 kW.
Statistička potrošnja je samo 2,1 litar na 100 km, a samo na struju može prijeći 55 km. Našim je kupcima zanimljivija nova osnovna dizelska verzija. Budući da je pandemija Covid-19 potpuno prigušila jeku afere Dieselgate od prije dvije godine, dizelaši ponovno dolaze u prvi plan.
Dosadašnjeg osnovnog turbodizelaša 1.6 TDI sa 120 KS zamjenjuje novi 2.0 TDI sa 122 KS. Serijski se kombinira s automatskim mjenjačem DSG7, s dvije spojke i sedam stupnjeva. Osigurava više nego dobre performanse – najveća je brzina 209 km/h, a ubrzanje do stotke 10,6 sekundi.
Premda brži i startniji smanjio je potrošnju goriva sa 4,1 na 4,0 l/100 km, a emisiju CO2 sa 108 na 106 g/km. Ispunjava ekološke norme EU 6d, koje stupaju na snagu u rujnu 2021., premda moćniji i s poboljšanim performansama).
Hrvatske cijene još nisu objavljene, a u Njemačkoj limuzina stoji 28.606 eura, a karavan Combi 29.606 eura. Očekuje se na jesen.