Top 5 starih znanaca koji bi mogli postati klasici

Burne devedesete godine prošlog stoljeća na automobilsku su ‘scenu’ iznijedrile brojne, zanimljive automobile. Donosimo TOP 5 najpristupačnijih budućih klasika iz tog doba…

Peugeot 406 Coupe

Ovaj fantastični coupe dizajnirao je talijanski studio Pininfarina, a svjetlo dana ugledao je 1996. Ponuda motorizacije sastojala se od dva atmosferska benzinska motora (2.0 četverocilindrični ili 3.0 V6),a od 2001. godine stigao je i 2.2 HDi turbodizelaš. Ukupno je prozivedeno 107.633 primjeraka ovog modela, a krasio ga je gotovo pa bezvremenski dizajn i bogata oprema. Cijena se za očuvanije primjerke kreće od 25 do 30 tisuća kuna.

(foto: Peugeot)

Mercedes-Benz SLK (R170)

Mercedes-Benz je sredinom 90-ih godina odlučio napraviti sportski, manji i lakši kabriolet (Sportlicht Leicht Kurz) u odnosu na većeg brata, modela SL. Prva generacija interne oznake R170 s proizvodnih je traka sišla 1996., a nudila je benzinske motore u atmosferskom obliku ili s mehaničkim superchargerom (čuvena oznaka KOMPRESSOR) u rasponu snage od 136 KS do 350 KS. Za vjetar u kosi, ali i dobro očuvani primjerak s oznakom SLK 230 KOMPRESSOR treba izdvojiti između 30 i 40 tisuća kuna.

(foto: Mercedes-Benz)

Opel Calibra

Svojevremeno najaerodinamičniji automobil svakako zaslužuje biti na ovom popisu. Ovaj je automobil zbog svog futurističkog dizajna, ali i dobre motorizacije (2.0 atmosferac sa 150 KS imao je špicu od 223 km/h) bio itekako favoriziran od kupaca. Potonje potvrđuje i broj od 239.000 kupaca. Kasnije je stigla i impresivna Turbo inačica sa 204 KS koja je nudila ozbiljne performanse (245 km/h). Primjerci koji su se mogli naći na oglasima često su dodatno ‘tjunirani’ te su daleko od tvorničkog stanja, a cijena se kreće oko 25 do 30 tisuća kuna.

(foto: Opel)

BMW Serije 3 (E36)

Kultna BMW serija 3 zbog svojih odličnih voznih karakteristika te bogate ponude motora i danas plijeni pažnju. Najviše su, naravno, cijenjeni benzinski motori sa 6 cilindara (320i i 325i), no ni četverocilindrični nisu za odbaciti. Doduše, za najbolje vozačko iskustvo i unaprijeđeni ovjes u odnosu na prethodnu seriju 3 interne oznake E30 valja izabrati snažniju motorizaciju. Nije za odbaciti ni coupe ili kabrio inačicu, no one su ipak malo skuplje. Što se cijene tiče, za dobar je primjerak potrebno izdvojiti oko 30.000 kuna.

(foto: BMW)

Volkswagen Corrado

Corrado je zbog svog karakterističnog dizajn zaslužio dobiti status legendarnog automobila devedesetih. Premda je jedini na ovom popisu započeo s proizvodnjom krajem 1980-ih godina, najviše je pažnje dobio kod ‘tunera’ sredinom devedesetih godina zbog svojih potentnih motora te odličnih voznih karakteristika. Početna, dvolitrena verzija sa 115 konjskih snaga nije obećavala puno dok je 1.8 G60 sa kompresorom ili pak VR6 sa 6 cilindara poslužio kao fenomenalna baza za projekte. Potonja tvrdnja učinila je svoje, pa je tvorničke primjerke gotovo i nemoguće naći. Vlasnici znaju što imaju, pa ukoliko ga odluče prodati, cijena od gotovo 80 tisuća kuna ne iznenađuje.

(foto: Volkswagen)

U komentarima slobodno glasajte za vašeg favorita.

 

 

 


Komentari

loading...