U BARCELONI PRVE VOŽNJE...

Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220, na utičnicu do 68 km dosega

Foto: Toyota

Novi C-HR je kao konceptni cestovni automobil, s dvojnim DNA kodom. Predstavio nam se u Plug-in Hybrid 220 izvedbi s dosegom do 66 km u kombinaciji s učinkovitom Toyotinom hibridnom tehnologijom pete generacije

S prodanih gotovo 900.000 primjeraka u Europi od plasiranja na tržište 2017. godine, originalni model Toyota C-HR bio je svojevrsna prekretnica za marku Toyota i privukao je publiku kojoj su bitni stil i elegancija, a sve zahvaljujući svom nekonvencionalnom dizajnu izvana i unutra, značajkama koje ga čine zabavnim za vožnju i vrhunskoj kvaliteti.

Foto: Toyota

Nova Toyota C-HR opravdava svoje naslijeđe i ide korak dalje te je savršen spoj upečatljive elegancije, energične vožnje i vodeće u klasi učinkovitosti, posebno usmjeren na to da prekorači očekivanja europskih kupaca svojom premium kvalitetom i održivosti.

Ikonska silueta nalik na coupé modele, koju je po prvi put prikazao njezin prethodnik, dodatno ističe izgled novog modela Toyota C–HR koji je širi, samouvjereno izgleda i ima zapanjujuće 20-inčne kotače u inačici Plug-in Hybrid 220, a razina sofisticiranosti dizajna podignuta je za ljestvicu više.

Zahvaljujući holističkom i personaliziranom iskustvu, sve je u vozilu podređeno kupcu, a već priznate i poznate senzorne kvalitete na novom modelu Toyota C-HR još su više zahvaljujući opsežnim promjenama korištenih materijala koji su savršeno upareni s vrhunskim detaljima i značajkama.

Nova Toyota C-HR posebno je razvijena kako bi ispunila očekivanja europskih kupaca, što uključuje lokalni dizajn, projektiranje i proizvodnju te primjenu inovativnih novorazvijenih rješenja, uključujući prijem i obradu podataka od drugih vozača širom kontinenta u stvarnom vremenu.

Sve verzije novog modela Toyota C-HR, uključujući Plug-in Hybrid 220, opremljene su najnovijom, petom generacijom Toyotine hibridne tehnologije te imaju značajno unaprijeđenu dinamiku vozila i pružaju osjećaj uzbuđenja pri vožnji koja je sigurna i tiha.

U inačici Plug-in Hybrid 220, nova Toyota C-HR pruža jednostavnu i glatku vožnju kakvu može pružiti samo pravo električno vozilo (EV), s dosegom do 66 km (u WLTP kombiniranom ciklusu), što omogućuje obavljanje svih svakodnevnih vožnji u načinu rada samo na struju, a sve prema uobičajenim potrebama europskih kupaca.

Foto: Toyota

Zahvaljujući dvojnom DNA kodu, Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 automatski se prebacuje u hibridni način rada kad se baterija isprazni, što vozaču pruža osjećaj bezbrižnosti i fleksibilnost u vidu vodeće u klasi Toyotine hibridne tehnologije koja jamči neprekidnu učinkovitost pri svakom putovanju.

Pored verzije Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 dostupna su tri hibridna električna pogonska sklopa, što jasno pokazuje Toyotina nastojanja da primijeni više različitih tehnologija na putu ka ugljičnoj neutralnosti. Toyota smatra da kupci trebaju više opcija te pristupačna i praktična vozila koja će im pomoći da brže prijeđu na rješenja koja omogućuju smanjivanje emisija CO2, a sve to kako bi se u budućnosti osigurao uspješan prelazak na mobilnost s nula štetnih emisija.

Iznimno učinkovita verzija, Hybrid 140, ima 1,8-litreni motor snage 140 DIN ks, a namijenjena je kupcima koji žele još više uzbuđenja pri vožnji, dok verzija Hybrid 200 savršeno kombinira snagu i učinkovitost 2,0-litrenog motora snage 197 DIN ks i momenta od 190 Nm.  Opcija Hybrid 200 AWD-i omogućuje bezbrižnu i sigurnu vožnju s pogonom na sva četiri kotača. Osim veće snage i momenta, pruža bolju trakciju i stabilnost, omogućuje precizniju vožnju u zavojima i bezbrižniji osjećaj pri vožnji u različitim uvjetima na cesti.

Hibridna inačica dostupna je već nekoliko mjeseci u Hrvatskoj…

Osim što je vodeća u klasi po pitanju učinkovitosti na cesti, nova Toyota C-HR dodatno smanjuje štetni utjecaj po okoliš uvođenjem novih, recikliranih materija koji nisu životinjskog porijekla, kao i kroz napredne tehnologije koje smanjuju težinu vozila i omogućuju niže emisije CO2 u fazi proizvodnje.

SPRETAN I HITAR PLUG IN HYBRID

Toyotin najbolji u klasi PHEV pogonski sklop kombinacija je optimizirane razine upravljivosti, veće udobnosti pri vožnji i boljeg kočenja kako bi osjet pri vožnji verzije Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 bio još moćniji, energičniji i zabavniji.

Sve inačice novog modela Toyota C-HR opremljene su najnovijom, petom generacijom Toyotine hibridne tehnologije koja omogućuje savršeno usklađivanje povećanja snage i niskih razina štetnih emisija.

Foto: Toyota

Iskustvo pri vožnji verzije Plug-in Hybrid 220 nema premca u klasi zahvaljujući dvojnom DNA kodu. Posjeduje živahne performanse i glatki osjet pri vožnji za svakodnevne potrebe vožnje u načinu rada samo na struju s dosegom do 66 km (u WLTP kombiniranom ciklusu), što je više od onoga što prosječni europski kupac prijeđe svaki dan tijekom vožnje.

Ako se baterija isprazni tijekom duljeg putovanja, vozilo se automatski prebacuje na hibridni način rada i aktivira se vodeća u klasi Toyotina hibridna tehnologija koja jamči učinkovito putovanje kamo god želite.

PHEV pogonski sklop modela sastoji se od električnog motora snage 163 KS (120 kW) na prednjoj osovini, dok je energija pohranjena u snažnoj litij-ionskoj bateriji od 13,6 kWh, a tu je i 2,0-litreni motor snage 152 KS (112 kW). Sustav tako raspolaže ukupnom snagom od 223 KS (164 kW), što modelu Plug-in Hybrid 220 omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,4 sekunde.

Performanse su usklađene s učinkovitosti, pa je potrošnja goriva 0,9 l/100 km, a emisije CO2 u WLTP kombiniranom ciklusu vožnje su vrlo niskih 19 g/km. Zahvaljujući sustavu dvostrukog motora bez spojke nema trenja i habanja, pa Plug-in Hybrid 220 može potrošiti značajno manje goriva pri radu u hibridnom načinu u odnosu na većinu konkurentnih PHEV vozila.

Kao i sve četiri opcije pogonskog sklopa modela Toyota C-HR, Plug-in Hybrid 220 dodatno je unaprijeđen kako bi se udovoljilo potrebama europskih kupaca i upotrebljava podatke od svih vozača širom kontinenta u stvarnom vremenu. Odaziv gasa optimiziran je kako bi se postigao direktniji i konzistentniji osjet pri ubrzanju, a to je ostvareno zahvaljujući novoj kalibraciji ulazne osjetljivosti papučice koja omogućuje jednostavnu kontrolu i brzo reagiranje.

Na novom modelu Toyota C-HR živahna upravljivost još je malo poboljšana, a na verziji PHEV to nimalo ne utječe na dinamičnost vožnje dijelom zahvaljujući poboljšanoj Toyotinoj novoj strukturi (TNGA) koja donosi veću torzijsku krutost karoserije i istovremeno smanjuje masu vozila.

Foto: Toyota

Po prvi put na nekom vozilu marke Toyota u svijetu, Plug-in Hybrid 220 ima tehnologiju upravljanja osjetljivu na frekvenciju ZF (FSC), koja poboljšava razinu upravljivosti i udobnost pri vožnji. Hidromehanički sustav povećava amortizaciju pri niskim frekvencijama kako bi se osigurala veća kontrola karoserije u pogledu kotrljanja i nagiba te kako bi se zadržala bolja kontrola u zavojima. Pri visokoj frekvenciji amortizacija se smanjuje kako bi se povećala udobnost pri vožnji.

PHEV TEHNOLOGIJA I POSTAVKE KONTROLE

Kako bi se dodatno poboljšala učinkovitost PHEV vozila, vozilo upotrebljava pumpu za crpljenje topline iz vanjskog zraka, a iskorištava i toplinu motora, a kako bi pružio podršku sustavu klimatizacije zimi i smanjio trošenje baterije, čime se automatski povećava doseg u načinu rada samo na struju (EV).

Upotreba komponenti s najnovije modularne platforme – Toyotine nove globalne konstrukcije (TNGA), omogućuje ugradnju PHEV baterije ispod ploče i izvan putničkog prostora, čime se gravitacijsko središte vozila spušta. To uvelike doprinosi razini upravljivosti modela Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220, a i eliminira svaku mogućnost negativnog utjecaja na prostranost kabine i smanjivanja putničkog prostora.

Toyota C-HR Plug-in se u Hrvatskoj očekuje krajem ožujka.

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo