Potpuno nova Toyota Corolla Cross po prvi put donosi prostor za SUV C segmenta, praktičnost te snažan i čvrst dizajn u raspon najprodavanijih modela na svijetu…
Ne samo da novi SUV upotpunjuje obitelj Corollinih izvedbi – uz hatchback, Touring Sports i limuzinu, već također upotpunjuje liniju SUV modela, koja sada kupcima nudi najširi asortiman na europskom tržištu.
Temeljena na Toyotinoj TNGA filozofiji, Corolla Cross vozi na najnovije posloženoj platformi GA-C, koje donose prednosti stilu, pakiranju, tehnologiji i dinamici vožnje vozila.
Snažan, robustan stil novog Toyota SUV-a posebno je skrojen za europsko tržište, s jedinstvenom kombinacijom prednjih svjetala i stražnjih svjetala koja nadopunjuju prednju masku s dvostrukim trapezom, proširene 3-dimenzionalne blatobrane i suženu kabinu urbanog teškog SUV-a.
Corolla Cross je duga 4460 mm, široka 1825 mm, visoka 1620 mm i ima međuosovinski razmak od 2640 mm. Nalazi se između Toyote C-HR i RAV4, te se ubacuje u priču vrlo konkurentnog europskog C-SUV segmenta, nudeći udobnost, praktičnost i svestranost nužne aktivnim obiteljima s malom djecom.
Unutrašnjost nudi izvanrednu vidljivost za sve putnike, dovoljno prostora za glavu i noge na prednjim i stražnjim sjedalima, velike otvore stražnjih vrata, povećanje svjetla i osjećaj prostranosti koji pruža panoramski krovni otvor.
Corolla Cross je prvi Toyotin model na globalnoj razini koji koristi novi hibridni sustav pete generacije.
Toyotin 5. generacija, samopunjeni, potpuno hibridni FWD (prednji) ili AWD-i (inteligentni pogon na sve kotače) pogonski sklop nadovezuje se na svog prethodnika s više okretnog momenta, više električne snage, većom učinkovitošću i povećanim užitkom u vožnji.
Mjenjač-diferencijal je rekonstruiran zajedno s novim sustavima za podmazivanje i distribuciju ulja koji koriste ulje niske viskoznosti. To doprinosi poboljšanju učinkovitosti i snage zahvaljujući smanjenim električnim i mehaničkim gubicima.
Uz najnovija dostignuća u Li-ion baterijama, novi sustav baterija je snažniji i 40% lakši nego prije.
I snaga motora i elektromotora poboljšani su, što je rezultiralo ukupnim povećanjem snage sustava za više od 8%.
Izvedba s prednjim pogonom (FWD), kao 2,0-litreni hibrid generira 146 kW/197 KS, dajući ubrzanje od 0-100 km/h za 8,1 sekundu.
AWD-i varijanta ima dodatni, snažni električni motor na stražnjoj osovini koji razvija dodatnih 30,6 kW.
Stražnji motor se automatski uključuje kako bi pružio veću vuču, samopouzdanje u vožnji i bezbrižnost u uvjetima slabog prianjanja.
Ovako opremljena, AWD-i Corolla Cross dijeli performanse ubrzanja verzije s prednjim pogonom.
Brojne napredne tehnologije opremaju potpuno novu Corollu Cross. Koristi se od nadograđenog HMI-a (sučelja čovjeka i stroja) s najnovijom multimedijskom tehnologijom, a europski specifičan izgled nadzorne ploče sadrži i potpuno novi, s više konfiguracija, 12,3-inčni digitalni kokpit za vozača i 10,5-inčni središnji multimedijski zaslon
Digitalni kokpit od 12,3 inča donosi potpuno novi hardver i softver. Najveći u segmentu, nudi maksimalan prostor za sadržaj, široku fleksibilnost te mogućnosti prilagodbe i personalizacije kao što su potrošnja goriva, rad hibridnog sustava i navigacija.
S novim bržim procesorom, najnoviji multimedijski informacijsko-zabavni sustav visoke razlučivosti, 10,5-inčni zaslon osjetljiv na dodir sadrži bežično Apple CarPlay i žičano povezivanje Android Auto te paket Toyota Smart Connect.
Corolla Cross stiže na jesen 2022.
Foto: Toyota